Facebook Pixel

Віртуальний кардиган JW Anderson продали на аукціоні за $7500

Мода

Цифрову версію кольорового кардигана JW Anderson продали на аукціоні за $7,5 тис. Цей одяг став популярним після того, як у лютому 2020 року в ньому виступив співак Гаррі Стайлс. Цифрову його версію створили в співпраці з платформою xydrobe, повідомило видання WWD.

Щоб створити віртуальну копію кардигана, команда художників упродовж 300 годин відтворювала в цифровому форматі пряжу, з якої автори в'язали електронну копію виробу, максимально наближену до оригіналу.

Фото: JW Anderson

Фото: JW Anderson

Кардиган отримав популярність у TikTok, і користувачі запустили челендж, у якому потрібно було зв'язати схожий кардиган своїми руками. Після цього на сайті бренду JW Anderson з'явилася схема, за якою можна створити точну копію светру, що продається в магазинах.

Telegram Logo

Кошти, отримані від аукціону, підуть у благодійні фонди.

Зображення на обкладинці: JW Anderson

Коментарі

Кендалл Дженнер очолила рекламну кампанію весняної колекції Michael Kors

Dior допоможе клієнтам позбутися зайвої ваги. Бренд представив нову концепцію pop-up магазинів

Balenciaga, Gap і Каньє Вест випустять колекцію одягу