Facebook Pixel

Iann Dior став обличчям нової рекламної кампанії MCM

Мода

Німецький бренд MCM представив свою нову рекламну кампанію за участі репера Iann Dior. Про це повідомляє WWD.

«Я дуже радий нарешті співпрацювати з MCM над їхньою колекцією весна-літо 2022, позаяк я був шанувальником цього бренду, скільки себе пам'ятаю. Це неймовірно — бути не тільки обличчям кампанії, але й мати шанс надати їй своє звучання», — поділився музикант.

В оприлюдненому рекламному ролику бренд використав яскраві відтінки, щоб зобразити міжвимірну подорож до утопічного раю. Також у відео звучить пісня репера Let You, яку він випустив у листопаді минулого року.

«MCM постійно розвивається, і колекція цього сезону із супровідною кампанією — це справжнє уявлення про те, куди рухається бренд. Ми будемо сміливі та будемо трансформуватися — працювати з партнерами та амбасадорами, які якнайкраще зможуть представити наше майбутнє», — зазначив креативний директор MCM Дірк Шенбергер.

Зображення на обкладинці: Getty Images

Топ-7 ґаджетів для спорту та фітнесу Життя

Топ-7 ґаджетів для спорту та фітнесу

Як золота рибка. Закордонні тури для українців подорожчали вдвічі Життя

Як золота рибка. Закордонні тури для українців подорожчали вдвічі

Рецепт дня: сливовий пиріг від The New York Times Життя

Рецепт дня: сливовий пиріг від The New York Times