Facebook Pixel

РУШ (Лінія магазинів EVA та EVA.UA)

РУШ (Лінія магазинів EVA та EVA.UA)

РУШ (Лінія магазинів EVA та EVA.UA)

Галузь: ритейл



Кількість співробітників: понад 13 000



«Для EVA формування КСВ-стратегії завжди було невід’ємною частиною стратегії PR. Після 24 лютого ми чітко розуміємо, що компанії просто зобов’язані мати позицію щодо суспільно важливих питань, — кажуть у компанії. — Згідно з дослідженнями Gradus Research, 44% українців обирають бренди, які підтримують ЗСУ, 21% беруть до уваги волонтерську діяльність компаній, 18% орієнтуються на наявність у бренда чіткої політичної позиції.

Ініціативи EVA, започатковані після повномасштабного вторгнення, цілком відповідають цим тенденціям. Хоча ми не ставили мету бути в тренді, це радше наша людська позиція”.

Раніше у фокусі КСВ-напряму компанії були жінки та діти, від 2022-го й донині компанія сфокусувалася на допомозі Силам оборони, громадянам, що постраждали внаслідок російської агресії, та тваринам, які наразі потребують підтримки не менше, ніж люди.

Індекс КСВ 2023