Галузь: ритейл
Кількість співробітників: понад 13 000
«Для EVA формування КСВ-стратегії завжди було невід’ємною частиною стратегії PR. Після 24 лютого ми чітко розуміємо, що компанії просто зобов’язані мати позицію щодо суспільно важливих питань, — кажуть у компанії. — Згідно з дослідженнями Gradus Research, 44% українців обирають бренди, які підтримують ЗСУ, 21% беруть до уваги волонтерську діяльність компаній, 18% орієнтуються на наявність у бренда чіткої політичної позиції.
Ініціативи EVA, започатковані після повномасштабного вторгнення, цілком відповідають цим тенденціям. Хоча ми не ставили мету бути в тренді, це радше наша людська позиція”.
Раніше у фокусі КСВ-напряму компанії були жінки та діти, від 2022-го й донині компанія сфокусувалася на допомозі Силам оборони, громадянам, що постраждали внаслідок російської агресії, та тваринам, які наразі потребують підтримки не менше, ніж люди.
РУШ (Лінія магазинів EVA та EVA.UA)

Індекс КСВ 2023