Фото: Facebook/Muzaffer Tuncer
Шведська IKEA прорекламувала свій товар, «потроливши» новий комп’ютер від Apple Mac Pro, який у максимальній комплектації коштує більш ніж $60 тис.
Передня панель нового Mac Pro нагадує тертку. Тому в IKEA випустили iDEALISK, рекламний постер якої наголошує, що вона створена для яблук. Мала літера «і» натякає на те, що ціна тертки значно доступніша для споживачів. Її можна придбати всього за $2,6.
Фото: IKEA
Контекст
Два роки тому у IKEA жартували над смартфонами Apple з підтримкою безпровідної зарядки, прорекламувавши свої лампи та влаштовані в меблі зарядні килимки. У рекламних постерах від шведської компанії перекрутили «яблучні» лозунги: «Think different» — «Link different» («Думай інакше» – «З’єднуй інакше»), «This changes everything» — «This charges everything» («Це змінює усе» – «Цe заряджає все»)
Новий Mac Pro — найпотужніший комп’ютер Apple. Він отримав незвичайний дизайн, його компоненти можна адаптувати під потреби користувача і оновити їх при виникненні потреби. Він працює на 28-ядерному процесорі Intel Xeon. Два графічних процесора GPU об’єднуються за допомогою Infinity Fabric Link, який забезпечує до 5 разів вищу швидкість, ніж PCI.
Крім того, з 3 по 7 червня Apple на конференції розробників у Каліфорнії презентували нову версію мобільної операційної системи iOS 13, планшетну систему iPadOS, шосту версію системи для годинника watchOS 6 і оновлену систему для комп’ютерів Mac — macOS Catalina.