Давид Бенедек про парфумерний бізнес

Персона

Quote«Разом з ароматом люди купують його історію»

BDK Parfums – молодий французький бренд, в портфоліо якого вже дві колекції ароматів і співпраця с кращими рітейлорами. Його автор Давид Бенедек розповів The Page про те, як запустити свою парфумерну марку і як її розбудовувати; порадив, як безпомилково вибрати нішеві парфуми; підказав, які аромати сподобаються тим, хто не любить парфумерію.

  • Про те, чому в парфумерії так багато нішевих марок

Ситуація така: з одного боку, є люди, які по-справжньому вірять в парфумерію, хочуть виявити свої почуття за допомогою ароматів, зробити щось нове. З іншого боку, є люди з грошима. Вони не знають, чим зайнятися у житті, і раптом вирішують створити свій аромат. При цьому не розбираються в ароматах, парфумерії та в цьому бізнесі, не мають планів і стратегії. Цих людей дуже багато. Напевно, тому зараз така велика кількість брендів. Цікаво інше – скільки з них залишиться, а скільки зникне через пару років.

  • Про те, як при такому широкому виборі придбати справді хороший парфум

Головне – не поспішати. Кожен аромат потрібно тестувати на собі: нанести його на шкіру і прожити з ним день, побачити реакцію людей протягом цього дня. Тоді ви зрозумієте, чи підходить вам така парфумерна композиція, чи зручно з нею, збирає вона компліменти. Якщо так, то купуйте.

Telegram Logo
  • Про найголовніше в парфумерній справі

Найголовніше – це парфум. Він має бути гарним, якісним, і має подобатися людям. Звичайно, певну роль відіграє дизайн флакона і упаковка. І маркетингові ходи, безумовно, важливі. Проте, є безліч скромних невеликих марок, які досягли успіху саме завдяки ароматам. Я б ставив на якість і аромати. Ще один важливий момент – історія парфуму і джерело натхнення. Купуючи парфумерію, людина хоче чогось більшого, ніж просто ароматну композицію. Така покупка дуже особиста, адже вона стає частиною повсякденного життя. Разом з ароматом люди купують його історію і бекграунд.

  • Про те, навіщо нішевим маркам парфумовані лінії

Чесно, я не знаю. Моя марка дуже молода. Щоб закріпитися на ринку, я сфокусувався саме на парфумах, а не на додатковій косметиці. Але у BDK Parfums є аромат для прання. Я зробив його жартома. То був спільний проект. Людям ця штука сподобалася, тому BDK випускає такий парфумований пральний порошок.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!
  • Про те, чи важливі нові технології для сучасних парфумерів

Нові технології допомагають просувати свій бізнес і розповідати про новинки. Наприклад, сайти, блоги, сторінки в соціальних мережах – добра річ, адже колись про нові аромати дізнавалися лише з журналів. Зараз у людей така кількість інформації, яка раніше була просто нереальна. Для парфумерії це добре. А ось парфуми, на мою думку, не мають бути занадто технологічним продуктом, інакше вони втратять свій шарм. Навіть жест, яким наноситься аромат, мусить залишатися таким самим. Це так по-французькому. Щодо сучасних компонентів, то синтетичні молекули можуть бути прекрасними, особливо в поєднанні з натуральними нотами.

  • Про новий тренд, коли люди відмовляються від парфумерії, щоб пахнути не ароматами, а собою

Питання дуже відповідає моменту. Особисто я думаю, що у людей має бути вибір – носити аромат чи ні. Якщо комусь не подобається парфумерія – не носіть. Але я впевнений, що можна чудово підкреслити індивідуальний запах саме за допомогою ароматів з певними нотами, наприклад, з синтетичними молекулами. Таким чином ви зможете наносити парфуми і не думати про те, що вони на вас є. До речі, я зараз працюю над схожим проектом. Це буде аромат без сильного запаху. Гадаю, молоді цікаво щось таке. Мені самому подобається ця ідея.

  • Про те, що допомогло досягти успіху

Думаю, в бізнесі ніколи не можна здаватися. І не слухати тих, хто говорить, що нічого не вийде. Коли я розповідав про свою ідею родичам і друзям, вони переконували мене, що таких проектів багато. А потім питали, чим мої аромати відрізнятимуться від інших. Я ж завжди відповідав, що відрізнятимуться тим, що це мої аромати. Я з юності захоплювався парфумерією і так хотів бути в цьому бізнесі, що ніхто не зміг мені перешкодити. Радий, що слухав своє серце, адже якби прислухався до чужих порад, у мене б зараз нічого не було. Щось лякає – долайте страх; щось не вдається – не зупиняйтеся і йдіть далі. Шукайте правильних людей, які вам повірять. І мисліть позитивно, тоді цей позитив повернеться.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Як зробити новий вид спорту. Інтерв’ю із засновником Battle Mile Юрієм Піднебесним Персона

Як зробити новий вид спорту. Інтерв’ю із засновником Battle Mile Юрієм Піднебесним

Легенда. Віктор Марущенко про сучасне фотомистецтво Персона

Легенда. Віктор Марущенко про сучасне фотомистецтво

Без табу. Анжела Запорожець про індустрію товарів для дорослих Персона

Без табу. Анжела Запорожець про індустрію товарів для дорослих