Мода

Thom Browne став каталізатором зростання продажів Ermenegildo Zegna Group

Італійська люксова група Ermenegildo Zegna Group, яка нещодавно вийшла на Нью-Йоркську фондову біржу, відзвітувала про свої фінансові результати за 2021 рік, повідомляє WWD.

Річний дохід компанії попередньо збільшився на 27% — до 1,3 млрд євро. Водночас продажі групи знизилися на 2% у порівнянні з допандемічним 2019 роком.

Приріст продажів групи продемонстрували всі регіони, де присутня Zegna, крім Японії. Тут вони впали на 10% через скорочення туризму в країні та карантинні обмеження.

На позитивний фінансовий результат групи також вплинули показники бренда Thom Browne, який Zegna придбала у 2018 році. Його продажі зросли на 47% проти 2020 року — до 263 млн євро, або на 64%, якщо порівнювати з 2019-м.

Зображення на обкладинці: Getty Images

Читати на The Page

Життя

Благодійна паска: де купити великодню випічку, щоб зробити добро

Життя

Як золота рибка. Закордонні тури для українців подорожчали вдвічі

Життя

Рецепт дня: сливовий пиріг від The New York Times