Краса

Як створити парфумерний бізнес в Україні

Ринки стають все більш глобальними, а сучасні комунікаційні можливості відкривають їх для нових гравців

Не став виключенням і парфумерний бізнес. Останні тенденції, зокрема запит на оригінальність, відкривають ще більше можливостей. Як українським парфумерам пробитися у зірки, а українським маркам потрапити на полиці тематичних концепт-сторів і великих магазинів? Як створити бренд, який би полюбили дістриб’ютори і покупці? Яна Панюшкіна опитала засновника марок Jeroboam та Jovoy Paris Франсуа Ена, засновника компанії parfum büro Дмитра Слєсарєва, парфумера, засновника марки BZ Parfums Богдана Зубченка, співвласника салону Le Flacon Артема Кривошеєва.

Читати на The Page

Життя

Швидше, вище, далі: які світові рекорди у легкій атлетиці є найстарішими (фото, відео) — ОНОВЛЕНО

Життя

Парад Крампусів в Австрії травмував понад десяток людей: як це сталося

Життя

Рятувати маленькі серця попри війну: як EVA та фонд «Твоя опора» підтримали зруйнований кардіоцентр