Bytedance, материнська компанія TikTok і його китайської версії, Douyin, запустила власний бренд ароматів. Лінія парфумів у якій поки що лише три аромати отримала назву Emotif, передає Business of fashion.
Парфуми доступні у двох розмірах — 2 мл та 9 мл, які коштують $3,94 та $31,2 відповідно.
Аромати отримали такі назви:
- Electronic Lover;
- Deep Sea Flight;
- Pompidou Only Drinks Champagne.
Усі версії парфумів створили акредитовані експерти французької промисловості. Також у створенні продукту взяли участь деякі з провідних парфумерів світу, які працювали з низкою брендів, таких як Tom Ford та Armani.
За словами виробника концентрація есенції 9 мл духів становить близько 15%, а аромат може зберігатися від шести до восьми годин.
Зображення на обкладинці: momo1211/Pixabay