Краса

Власник TikTok запустив лінійку парфумів Emotif

Bytedance, материнська компанія TikTok і його китайської версії, Douyin, запустила власний бренд ароматів. Лінія парфумів у якій поки що лише три аромати отримала назву Emotif, передає Business of fashion.

Парфуми доступні у двох розмірах — 2 мл та 9 мл, які коштують $3,94 та $31,2 відповідно.

Аромати отримали такі назви:

  • Electronic Lover;
  • Deep Sea Flight;
  • Pompidou Only Drinks Champagne.

Усі версії парфумів створили акредитовані експерти французької промисловості. Також у створенні продукту взяли участь деякі з провідних парфумерів світу, які працювали з низкою брендів, таких як Tom Ford та Armani.

За словами виробника концентрація есенції 9 мл духів становить близько 15%, а аромат може зберігатися від шести до восьми годин.

Зображення на обкладинці: momo1211/Pixabay

Читати на The Page

Життя

Благодійна паска: де купити великодню випічку, щоб зробити добро

Життя

Як золота рибка. Закордонні тури для українців подорожчали вдвічі

Життя

Рецепт дня: сливовий пиріг від The New York Times