Життя

Корпоративи-2019. Як бізнес зустрічає Новий рік

Останні тижні перед Новим роком – час, коли більшість компаній проводить корпоративи. Цього року тут з'явилися чіткі тенденції. The Page поспілкувалося з провідними event-агентствами країни та знайшло п'ять модних трендів цього сезону.

  • Ніхто більше не ховається


Фото: Pinterest

2014-2015-го, у складний для країни час, коли на Донбасі йшли масштабні бойові дії, деякі великі компанії скасували свої корпоративи. А ті, які святкували, робили це за закритими дверима. «Одна з позицій була такою: нічого не показувати, затемнювати входи і приховувати двері. Намагатися бути непомітними», – розповідає голова BN Group Володимир Бугай. Сьогодні ж знову компанії дозволяють собі феєрверки, святкування під відкритим небом, навмисні розкіш і лиск. Часи економії в минулому. Вартість масштабного корпоративу зараз – $150-200 тис.

  • Локації


Фото: Pinterest

Популярних місць для корпоративів у Києві залишається дуже мало. Для великих компаній, відомих розмахом своїх святкувань, таких як ДТЕК, Kiyvstar, «Альфа-Банк Україна», «АВТ Баварія», існує всього декілька місць, де можна відсвяткувати Новий рік колективом з 500-700 осіб. Це «Стерео Плаза», ВДНГ, БЦ «Парковий», НСК «Олімпійський» та низка інших. Наприклад, «Альфа-Банк Україна» цього року проводив новорічний корпоратив у «Стерео Плазі». А от БЦ «Парковий» залишається найбільш ненадійним майданчиком з усіх можливих — власник центру близький до команди президента-втікача Віктора Януковича і нерідко стає об'єктом атак з боку патріотичних сил.

  • Селебріті


Фото: Pinterest

Найпопулярніші виконавці сьогодні – це Монатік, ONUKA, «Друга ріка», Настя Каменських, Потап, Оля Полякова та MARUV. Вартість виступу кожного – $35-40 тис. Скажімо, Оля Полякова бере $35 тис. за виступ і ще $10 тис. за те, що буде ведучою вечора. Деякі компанії наймали виконавців подешевше. «Альфа-Банк Україна» цього року домовився з Наталею Могилевською. Kiyvstar запросив Pianoboy. А ПУМБ виписав групу «ДахаБраха». Виконавці такого роду потягнуть на $10 тис.

Топові ведучі – ті, які проводили «Євробачення», а також з «Кварталу 95». Володимир Остапчук, Тимур Мірошниченко, Євген Кошовий і Ольга Полякова користуються великим попитом. Ціна коливається у межах $5-10 тис.

  • Готові програми


Фото: Pinterest

Існує високий попит на готові тематичні програми. Для компанії набагато простіше замовити стандартне шоу (наприклад, «Готель Гранд Будапешт», яке пропонував НСК «Олімпійський»). Це позбавляє маркетингові відділи компаній-замовників необхідності узгоджувати пропозиції від тисячі претендентів на тендер. Так швидше і простіше. Хоча й не ексклюзивно.

  • Антураж


Фото: Pinterest

Усе більшу роль відіграють декорації. Скажімо, як у випадку з копією Дзеркальної галереї Версаля, Сікстинської капели і палацу в Бордо, які побудували для святкування дня народження київського підприємця (див. відео). Або оформлення ресторану Alaska в італійському стилі з живими оливовими деревами, копією фонтану Треві і Колізеєм з льоду (див. відео). До речі, за перший захід організатори отримали нагороду BEA World – Оскар у світі івентів.

Читати на The Page

Життя

Рецепт дня: сливовий пиріг від The New York Times

Життя

Олімпіада-2024: парад відкриття на Сені, медалі з металу Ейфелевої вежі та інші факти та цифри

Життя

Зимові містечка з ковзанками відкриються на обох берегах Дніпра у Києві