Власники — Рудь Петро Володимирович, Вівсик Оксана Петрівна.
2
Доходи, кількість співробітників, активи
«Житомирський маслозавод» — найбільший виробник морозива на ринку вже більше 10 років. Його частка в різні роки становила 27-32%.
Щодня компанія «Рудь» переробляє 300 тонн молока, за добу виробляється близько 150 тонн морозива (600 тис. порцій).
Дохід за 2019 рік: 2,2 млрд грн.
«Рудь» експортує морозиво до 30 країн: Ізраїль, Молдову, Грузію, Японію. Країни ЄС і США.
Крім морозива, завод також виробляє масло, сухе знежирене молоко, сметану, кефір, йогурти та заморожені овочеві та ягідні суміші.
Підприємство є одним з найбільших платників податків Житомирської області. Тут працює 763 людини.
Журнал «Новое время» та Dragon Capital оцінили вартість бренду ТМ «Рудь» у $7 млн.
- У 2006 Антимонопольний комітет оштрафував «Рудь» за змову на ринку на 25 тис. грн. Разом з фірмою «Люстдорф» «Житомирський маслозавод» встановив однакові та дуже низькі ціни на закупівлю молока у жителів села у Вінницькій області.
Це повністю усунуло цінову конкуренцію на ринку. Крім того, компанії закуповували молоко без укладення договорів з населенням, не попереджаючи заздалегідь здавачів про зміну цін.
«Замість боротьби за постачальника, закупівельники змовилися і поставили людей у безвихідь», — сказали в АМКУ.
- У 2015 компанію «Житомирський маслозавод» звинуватили в торгівлі з окупантами — в мережі з'явилися фото упаковки морозива «Рудь» на упаковці якого було зазначено, що його виробляє фірма «Еліт Крим», а адреса потужностей: «Республіка Крим, Росія».
У компанії «Рудь» пояснили, що не мають відношення до виробництва морозива на анексованому півострові. А Крим — це Україна. Там уточнили, що фірма «Еліт Крим» дійсно багато років мала право на використання торгового знака.
- 15 травня 2015 року «Житомирський маслозавод» зажадав від перереєструвати за російським законодавством «Еліт Крим» припинити використовувати їхнє ім'я на своєму морозиві.
- Уже кілька років харківська фірма «Хладопром» воює з виробниками морозива — через суди забороняє їм використовувати в назві ласощі слово «Каштан».
Мовляв, пломбір у шоколадній глазурі, який випускають практично всі виробники морозива, зареєстрований тільки за харків'янами.
У 2017 «Житомирський маслозавод» теж перестав використовувати торговельний знак «Каштан» — не змогли домовитися з «Хладопром». На сайті «Рудь» зараз вказано, що «Каштан» тимчасово не проводиться.
- У 2017 журналісти з'ясували, що президент «Хладопром» і харківський суддя, який вів справи, пов'язані з торговою маркою «Каштан», — сусіди. Живуть в одній хаті та вчилися практично одночасно в одному вузі.
- В 2019 АМКУ заборонив «Житомирському маслозаводу» використовувати слово organic на упаковці морозива «Ескімос», як неправдиву інформацію.