Спецпроєкт про допомогу ЗСУ і реінтеграцію ветеранів

The Page провів опитування понад 10 компаній і розповідає, як український бізнес організовує допомогу військовим.

В Ferrexpo з 2014 року забезпечували своїх мобілізованих колег військовою формою, аптечками та спорядженням. А з березня 2024 року ця ініціатива трансформувалася у проєкт «Рюкзак мобілізованого».

 

В NOVA організували волонтерський рух «Свої для своїх», в рамках якого співробітники власними силами збирають кошти на потреби підрозділів, де служать мобілізовані колеги. За минулий рік рух зібрав понад 30 млн грн.

 

«Метінвест» став найбільшим серед приватного бізнесу в Україні донором армії. Комплекс переформатував виробництво під потреби ЗСУ та виготовляє сталеві вироби для фронту, зокрема мобільні укриття-криївки. Адже криївкою називали розташовані під землею військово-оборонні або господарські споруди в Українській повстанській армії. Також компанія запустила виробництво спеціальної сталі для бронепластин.

 

Cталева криївка. Фото: Метінвест

В різних компаніях проводять заходи для працівників, зокрема менеджерів. Це дозволяє зменшити конфліктні ситуації та сформувати нові стосунки між цивільними та їхніми колегами із бойовим досвідом. Зазвичай в компаніях розуміють цінність цього досвіду та намагаються використати його для самореалізації колег на лідерських позиціях.

 

Однією з перших готуватися до зустрічі з ветеранами почала «МХП». З весни 2022 року в компанії почали формувати методологію, що дозволила б бізнесу різних масштабів створити гідні умови для підтримки наших воїнів. Так і з’явилася програма «‎МХП Поруч»‎, що базується на індивідуальному супроводі та комплексній підтримці військових, ветеранів, їхніх родин та тих, хто чекає близьких з війни.

 

Тренування з адаптивного спорту для ветеранів у Каневі. Фото: МХП