Facebook Pixel

Головне за 1 липня від The Page

Погляди на The Page

Катерина Зозуля
Катерина Зозуля
бренд-менеджер theDoc

Як створити доступний і привабливий бренд у сфері юридичних послуг

Почнемо з того, що є ринки, яких споживачі звикли боятися як вогню, особливо якщо не мали з ними справу раніше. Такий «недоступний» статус завжди був у ринку юридичних послуг. На практиці це працює так, що спочатку всі намагаються уникнути будь-якої, навіть базової, юридичної тяганини. Коли ж потреба, наприклад, скласти договір стає дуже гостра, людина готується до гіршого: витратити купу часу та велику суму на роботу з юристом.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter Cmd + Enter Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини