Facebook Pixel

Топ-5 автомобілів у подарунок для чоловіків

Стиль життя

Тільки жінка знає, який насправді її чоловікові потрібен автомобіль: чи може він ще поганяти на двомісному спорткарі, чи вже час пересідати на трирядний кросовер.

Фото: Renault

Фото: Renault

Renault Arkana

Здавалося б, усі сучасні Renault створюються згідно з однією й тією самою системою пріоритетів споживчих якостей: «рівно стільки, скільки потрібно для доїхати з точки «А» в точку«Б». Загальні технології, недорогі матеріали, відпрацьовані рішення, запозичена фурнітура — останніми роками французи не виблискують, як колись, витонченими рішеннями та дизайнерськими фішками.

Але Arkana — той самий виняток, який підтверджує правило: подібний формат а-ля BMW X6 у мас-маркеті поки не пропонував ніхто. Тому стартову партію купе-кросоверів модники буквально розмели — нечасто за настільки дизайнерську зовнішність просять зрозумілі гроші: прайс-лист починається з позначки 507,9 тис. грн. А виглядає Arkana настільки «багато», що навіть мийники намагаються здерти за неї ціну, як за X6.

Telegram Logo

Але зовнішність — далеко не єдиний плюс цієї моделі, хоча й найпомітніший. Вона виглядає як міська альтернатива надпопулярному в нас «дастеру», хоча фактично є його клоном. На настільки ошатному автомобілі шкода навіть просто з'їжджати з рівного асфальту. Але й на реальному бездоріжжі Arkana бадьоро прилаштовується в кільватері «нив» завдяки «дастерівській» артикуляції підвісок, позашляховій геометрії та міжосьовому блокуванню.

Фото: Mercedes

Фото: Mercedes

Mercedes GLB

Винахідник автомобіля й далі дивує як конструкторськими, так і маркетинговими ноу-хау. Наприклад, цього року він не тільки просунув сімейство GLB крізь вушко голки дуже щільного модельного ряду, але і зміг вмістити в габаритах В-класу цілий 7-місний кросовер. Плюс зумів надати йому динаміку, властиву бренду AMG. Новинка закрила нішу в класі компактних паркетників, які мають найбільший попит, бо орієнтовані на сім'ї з дітьми й на тих, хто веде активний спосіб життя.

Максимально розтягнута база за мінімальних звісів, малі кути нахилу передніх і задніх стійок плюс вертикальна посадка — так це ж повноцінний гелендвагенівський код ДНК, про який так давно мріяла сильна половина аудиторії бренду. Одним словом, у швабів вийшла відмінна альтернатива надмірно тінейджерському GLA та uni-сексуальному GLC. І дуже демократична — ціни стартують із позначки 996 тис. грн.

Фото: BMW

Фото: BMW

BMW Х7

Для дівчат будь-якого віку словосполучення «джип беемве» за ступенем приємності для слуху перебуває десь між «ді Капріо» та «олігарх». Водночас вони легко сплутають X1 з Х3, а Х2 — з Х4. Для чоловіків же розмір є основоположним.

Довгий час позашляховим флагманом бренду був «ха-п'ятий», доки рік тому не з'явився велетень Х7 (2,3 млн грн). Ця модель стала не тільки технологічною вершиною, а й певною програмною заявою про «нову глобальність» марки. Пневматична підвіска явно зроблена в співдружності з магами — настільки легко вона трансформує нерівності в суто умоглядні поняття. Навіть попри жерсть «ранфлетівських» покришок. Помічено косметологами: шанувальники нового корпоративного «обліко морале» з гіпертрофованими самі знаєте чим є дуже лояльними до жіночої слабкості до пластичної хірургії та збільшення самі знаєте чого.

Фото: Porsche

Фото: Porsche

Porsche Taycan

«Теслою» вже не здивуєш навіть домогосподарок — сьогодні фермери возять на них свої врожаї на київські ринки. Інша справа Taycan — цей електрокар дивує навіть бувалих фахівців. Звісно, особливо впертих експертів не переконати — їм потрібно, щоб під час перегазування Porsche відпльовувався язиками полум'я, а після зупинення клацав розпеченими колекторами та гудів радіаторами охолодження.

Але новітнє творіння цуффенхаузенських конструкторів — із зовсім іншого тіста. Це принципово інший рівень інжинірингового перфекціонізму — тут усе підпорядковано ККД. Двигун і трансмісія працюють тихіше за інший ноутбук. Дизайн сформовано не корпоративним ДНК, а законами аеродинаміки. Лаконічність інтер'єру ніяк не в'яжеться із цінником (3,4 млн грн) — навіть у найменших Porsche салони оздоблені багатше.

Проте шваби не просто відмовилися від усього зайвого — вони здійснили естетично-технологічний прорив, з'єднавши всю «авіоніку» в єдине ціле й «оцифрувавши» її. Замість циферблатів, кнопок та іншого аналогового ретро — віртуальні прилади. Власний інтерфейс є навіть у дефлекторів обдування. Не може не захоплювати й витонченість, з якою Porsche розв'язав головну проблему електрокарів — довгу зарядку. Завдяки 800-вольтовій системі запас ходу поповнюється на 12-15 км/хв.

«Шерп» PRO 1000

І десять, і двадцять років тому неприборкані романтики в душі мріяли про Hummer. Будь-який Арнольд Шварценеггер підтвердив би: щодо прохідності та брутальності «молоту» не було рівних. Доки не з'явився «Шерп», який коштує аналогічних грошей (від 2,7 млн грн).

Застрягти на цьому снігоболотоході здається нереальним, навіть якщо ви від народження прагнете зміни місць. Цьому транспортному засобу не потрібні дороги, переправи, зимники та броди. Його не зупинять пандемії, повені, обвали, техногенні катастрофи, масові істерії й падіння гривні. Щодо брутальності, то це так само інший рівень, бо він конструювався як засіб для виживання в апокаліпсис. Одним словом, це новий рівень свободи — їхати саме туди, куди хочеться, а не «там, де прокладено шлях».

Фото: «Шерп»

Фото: «Шерп»


Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Mazda6: рубіновий хіросімський ягуар Стиль життя

Mazda6: рубіновий хіросімський ягуар

Як дівчатам стати STEM. Чого навчали на шостому модулі STEM is FEM Стиль життя

Як дівчатам стати STEM. Чого навчали на шостому модулі STEM is FEM

Toп-5 найстильніших електромобілів Огляди авто

Toп-5 найстильніших електромобілів