Mercedes-Maybach S-Class: класика майбутнього

Стиль життя

Фото: Maybach

Фото: Maybach

Саме до «чорної п'ятниці» німці представили суперседан, що поєднує в собі високотехнологічні рішення флагмана мерседесівської лінійки з ексклюзивністю та традиціями Maybach.

Десять років тому Ніко Ланге, тоді ще представник «Фонду Конрада Аденауера» в Україні, представив нам книгу «Україна у світі. Цікава статистика». Так от, за його словами, наша країна була на третьому місці в Європі (після ФРН і РФ) за кількістю автомобілів люкс-класу.

«Кількість офіційних дилерів автомобілів класу «люкс» у державі — це маркер купівельної спроможності й кількості багатих людей, — запевняв гер Ланге. — І за кількістю представництв марки Maybach, одного з найдорожчих автомобілів у світі, Україна випередила навіть Німеччину».

Telegram Logo

Водночас йшлося не про нинішню ерзац-версію подовженого S-класу, а про самостійний бренд із повноцінною лінійкою із седана 57, лімузина 62 і ландо 62S Landaulet і зовсім немерседесівським ціноутворенням.

На жаль, на відміну від нашої країни решта світу не розділила захоплення від повсталого з попелу «тевтонця» — за неповних 10 років швабам вдалося реалізувати лише 3,1 тис. примірників, начисто програвши війну за автомобільний Олімп Rolls-Royce і Bentley.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

Цікавим є інше — втративши на любові до епохи відродження приблизно 1,5 млрд євро, німці не повернули марку туди, звідки дістали — назад у небуття. А, висловлюючись мовою покеристів, «зіграли на мізері в довгу». Тобто перепозиціювали в суббренд, як Mulliner у Bentley. Ризик був мінімальним: у разі чергового провалу від нього б просто відмовилися, як від неактуальної позиції в каталозі персоналізації designo. Але нова бізнес-модель себе більш ніж виправдала: з 2005 року по світу розійшлися 60 тис. «майбахів», причому на частині ключових ринків на них припало до третини продажів усіх S-класу.

Ба більше, присутня ще одна ознака безхмарного майбутнього бренду: зворотна динаміка продажів. Якщо до кінця життєвого циклу будь-якої моделі попит на неї згасає і його намагаються оживити випуском ювілейних, колекційних та інших спецсерій, то в нашому випадку все навпаки. 2019-го по світу розійшлися 12 тис. седанів із монограмою ММ — більше, ніж будь-коли раніше.

Головний козир новітнього Maybach — статусний мотор V12, який відтепер для S-класу не передбачений. Дауншифтинг і турбота про екологію ...

Тому цього разу німці не стали чекати три роки і презентували топову версію «ески» (внутрішній індекс Z222) буквально одразу після прем'єри базового седана (W/V223). Хоча той ще не встиг доїхати до автосалонів. Подібну оперативність легко пояснити, якщо знати про інженерний перфекціонізм швабів і підхід до проєктування.

Річ у тім, що ще на стадії прорахунку базового седана в нього закладається все, що може стати в пригоді для спецверсій. Прораховуються всі можливі варіації — від подовжених модифікацій до броньованих.

Отже, технічно Z222 — це той самий S-клас, але в максимально можливій комплектації. Та сама лінійка моторів із єдиними для всіх стартер-генераторами (48 В, 20 к.с., 180 Нм) й «автоматом» 9G-tronic, повнопривідна трансмісія та пневмопідвіска з амортизаторами, які керуються з допомогою електроніки. У салоні медіакомплекс MBUX з квінтетом дисплеїв, Hi-End-акустикою Burmester з активним шумозаглушенням, системи іонізації й ароматизації повітря плюс функція, що розпізнає рухи та жести пасажирів другого ряду. Заради яких суббренд і замислювався.

Фото: Maybach

Фото: Maybach

Як і минулого разу, головною технічною відмінністю Maybach S від Mercedes S стала вставка за середньою стійкою, що потягнула за собою нову форму задніх дверей і стійок, у які інтегрували додаткові вікна, що належать за статусом. Цікаво, що через збільшення загальної довжини седана з 5453 до 5469 мм довжина самої врізки зменшилася з 200 мм до 180 мм. Причина — у новому рівні систем пасивної й активної безпеки. Але про це трохи нижче і в прямому, і в переносному сенсі.

Якщо за габаритами автомобіль змінився лише трохи, то зовні — більш ніж. Тепер сплутати топове виконання «ески» з її long-версією так само важко, як 2004-го не обернутися вслід S62 Ігоря Суркіса який проїжджав Хрещатиком. Саме в тій, відродж,еній версії черпали натхнення стилісти Х222. І дуже точно відтворили фірмову стилістику марки.

Фото: Maybach

Фото: Maybach

Дистанціюватися від «просто» S-класу суперседанів допомагає біколорне забарвлення, велика кількість хрому й ребер плюс оригінальні 19-21-дюймові диски з особливим дизайном до пари ламелям ні на що не схожої решітки радіатора.

До базового оснащення включено майже все, що S-класу належить за опціями. Наприклад, висувні дверні ручки й ті самі роздільні крісла-отоманки, про які мріють власники Bentley Rolls-Royce. Чи не кожним бізнес-класом так зручно подорожувати, як у мультиконтурних сидіннях попереднього «майбаха». Зрозуміло, тепер вони стали ще функціональнішими. Діапазон нахилу спинки збільшився до 19 — 43,5 градуса, додалися нові програми масажу, система обігріву шиї та плечей, підставка для ніг із вбудованим масажером литок. Для кращого огляду з позиції лежачи спинку переднього пасажирського крісла можна нахилити на 26 градусів.

З'явилися телескоп-тринога подачі ременів безпеки й автоматичні доводчики дверей, які можуть відкриватися-закриватися сімома способами. Крім того, електроніка блокує приводи, якщо системі контролю сліпих зон не сподобався об'єкт, що наближається ззаду.

Посилено й пасивну безпеку: для тих, хто сидить позаду, передбачені фронтальні (!) подушки безпеки. Загалом же в салоні їх 18. І 253 світлодіоди. Адаптивне освітлення дає змогу регулювати яскравість, напрямок і розмір світлового пучка, а затишок допомагає створювати анімоване навколишнє підсвічування.

Фото: Maybach

Фото: Maybach

Домінанта внутрішнього оздоблення над зовнішнім декором. Шпон цінних порід буквально повсюди: на дверних картах, за кріслами й навіть на спинках передніх сидінь. Він покликаний візуально збільшувати простір і відтворювати атмосферу яхтового лаунжу або майстер-каюти.

Попри колосальну, навіть на тлі топових «мерседесів», базову комплектацію у Z222 цілий гросбух опцій. Але ми виділимо лише три, інакше цю статтю до кінця не дочитає навіть наш літредактор. По-перше, це шасі з підрулювальною задньою віссю. По-друге, активна гідропневматична підвіска, що керує кожним колесом окремо. У разі загрози бокового удару вона створює віртуальну зону деформації, підіймаючи кузов на 8 см і перенаправляючи енергію удару від дверей на набагато міцніші пороги.

По-третє, це цифрова оптика Digital Light, можливості якої нам тільки доведеться усвідомити. У кожному з блоків вмістилися 1,3 млн мікродзеркальних проєкторів із роздільною здатністю 2,6 мегапікселя. Фари навчені змінювати форму і яскравість світлового пучка з огляду на нахил дороги, а в темний час доби підсвічувати пішоходів і «малювати» на дорозі попереджувальні символи й підказки для водія.

Поки відомо про дві версії — найбільш ходову й топову. Німці вважають, що найбільший попит матиме виконання S580 із 4-літровим V8 (489 к.с. і 700 Нм). Флагманом усього модельного ряду стане S650 із 6-літровим V12 (630 к.с., 1000 Нм). З одного боку, він тепер недоступний для звичайного S-класу, що ще вище підніме статус Maybach. До того ж німці подружили-таки 6-літрового монстра з повнопривідною трансмісією. З іншого боку, перед нами все той самий мотор M279 2013 року. Відсутність удосконалень може означати тільки одне: жити йому залишилося недовго...

Коли чекати? На найпріоритетніших ринках (Китай і США) продажі розпочнуться вже в грудні, водночас у самій Німеччині дилери отримають седани не раніше весни. Решта Європи, включно з Україною, почне відвантажувати замовлені автомобілі не раніше червня. Ціни поки не названо, але вони однозначно будуть більші за нинішні — і технічно, і стилістично новий Maybach відійшов від S-класу куди більше, ніж у минулій генерації. За актуальні моделі український дилер просить від €145,3 тис. за S560 до €205,4 тис. за S650.

Фото: Maybach

Фото: Maybach


Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Тест-драйв Infiniti QX60 Hybrid: 5 «за» і «проти» купівлі Стиль життя

Тест-драйв Infiniti QX60 Hybrid: 5 «за» і «проти» купівлі

Завидні наречені — 2020. Топ-10 холостяків України Стиль життя

Завидні наречені — 2020. Топ-10 холостяків України

Скільки коштує тест на коронавірус Стиль життя

Скільки коштує тест на коронавірус