Інклюзивні помади. Як нові цінності впливають на люксові бренди

Погляди

beauty-дослідник Ганна Пасічник

У травні Gucci перезапустили помади, і вони вже продаються в головних універмагах світу, таких як Saks Fifth Avenue в Нью-Йорку, Harrods у Лондоні і KaDeWe в Берліні, де я з ними й познайомилась

Макіяж від Gucci – не новинка, він з’явився кілька років тому, коли креативним директором бренду була Фріда Джанніні. Але з появою Алессандро Мікеле в 2015 році естетика бренду Gucci в цілому почала змінюватися, а зараз це торкнулось і напрямку Beauty. Почалися зміни з колекції ароматів The Alchemist’s Garden, а зараз з’явились і нові помади.

Розроблялась колекція у співпраці з Томасом де Клюйвером, візажистом з Австралії, який працює в Лондоні та Нью-Йорку. Томас прославився своїми інноваційними креативними роботами і співпрацею з провідними модними брендами та журналами. А зараз він – глобальний художник по макіяжу Gucci. До речі, порада від гуру: всі помади Gucci можна використовувати і як рум’яна.

Telegram Logo

Нова колекція помад Gucci складається з 58 відтінків і 3 субколекцій: класичні сатинові помади Rouge à Lèvres Satin, кремові зволожуючі Rouge à Lèvres Voile і бальзами для губ Baume à Lèvres. Для зручності та краси помади відрізняються не тільки текстурами, але у упаковкою: розкішні золотисті футляри з різьбленням для сатинових, ніжні квіточки для зволожуючих і бірюза для бальзамів.

Колекція сатинових помад найбільша, вона складається з 36 відтінків – від нюдових до темних, включно з класичними червоними. Всі відтінки красиві і їх можна носити, немає зелених, синіх або сірих (щоправда, є одна чорна помада). Достатньо пігментовані та з класичним пудровим ароматом помади.

Колекція зволожуючих помад не така широка – 18 відтінків, але також чудова. Фініш дуже приємний і справді зволожує.

Найбільше мені сподобались бальзами, їх тільки 4, включаючи нейтральний, без відтінка. Дійсно «бальзамні», доглядають за губами і зовсім без аромату.

Звичайно ж, Алессандро Мікеле не був би собою, якби не придумав щось таке для запуску. Для нових помад була знята кампанія з реальними людьми: на світлинах – криві зуби, тонкі губи та інше. Зовсім не так, як у класичних рекламних кампаніях, до яких ми звикли, де позують моделі з ідеальними губами і білосніжними зубами. Та й вечірка на честь запуску помад у Нью-Йорку була також у новому стилі Gucci.

Інклюзивність – нове улюблене слово в лексиконі індустрії краси, це щось без меж, те, що пасує кожному. Інклюзивність була відмінно додана до нової реальності Gucci, одного з найпопулярніших брендів сучасності. Помади, за словами Алессандро Мікеле, були створені для всіх – для жінок і чоловіків будь-якого віку і раси, неважливо, чи тонкі у них губи і наскільки білі зуби. На офіційному сайті всі відтінки помад показано на обличчях людей різних рас і кольору шкіри. Таким чином, Gucci зміцнює своє звання улюбленого люксового бренду покоління міленіалів.

Загалом запуск мені дуже сподобався, починаючи з інклюзивною рекламної компанії і закінчуючи самими помадами (ціна в Європі €38), і навіть красивим стендом з ними. Цікаво, що далі. Впевнена, що і наступні запуски будуть цікавими, а вони обов’язково будуть.

Фотогалерея

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Як я провела карантин Погляди

Як я провела карантин

Яна Панюшкіна
Яна Панюшкіна
редакторка The Page Style
Fashion-індустрія. Тренди 2020 у світі моди Погляди

Fashion-індустрія. Тренди 2020 у світі моди

Сабріна Гільдехаус
Сабріна Гільдехаус
засновниця компанії GILDEHAUS
Не втрималася. Історія про те, як я замовляла дзеркало в IKEA Погляди

Не втрималася. Історія про те, як я замовляла дзеркало в IKEA

Діана Полуніна
Діана Полуніна
журналіст The Page