Довіра маркетологів до соцмережі X значно знизилася за 2023 рік через проблеми з безпекою та погане сприйняття інновацій і довіри. Наразі найпопулярнішою платформою залишається YouTube.
Про це повідомила провідна світова маркетингова аналітична компанія Kantar.
Які причини зниження довіри маркетологів до соцмережі X
Результати дослідження Kantar демонструють, що 26% маркетологів мають намір скоротити витрати на рекламу в соцмережі X у 2025 році. Як зазначають аналітики, це найбільший зафіксований відтік маркетологів від будь-якої великої рекламної платформи.
Також у Kantar повідомляє, що історично низька довіра маркетологів до реклами на X ще більше знизилася, коли соцмережу викупив Ілон Маск. Зокрема, рівень довіри скоротився з 22% у 2022 році до 12% у 2024 році. Лише 4% маркетологів вважають, що реклама в X забезпечує безпеку бренду.
Окрім цього, X не входить до першої десятки рейтингу довіри та сприйняття інноваційності реклами на платформі. Аналітики зазначають, що це контрастує з застосунком TikTok, який є найбільш інноваційним видавцем реклами п’ятий рік поспіль, а також YouTube, якому найбільше довіряють маркетологи.
«Рекламодавці протягом кількох років відводили свої маркетингові витрати від X. Різке прискорення цієї тенденції за останні 12 місяців означає, що поворот наразі виглядає малоймовірним. Маркетологи є зберігачами брендів і повинні довіряти платформам, які вони використовують», — каже директор Global Thought Leadership — Media в Kantar Гонка Бубані.
Також він зазначає, що X дуже змінився за останні роки і може бути непередбачуваним з дня на день, тому у такому середовищі важко бути впевненим у безпеці свого бренду.
Водночас зменшення витрат маркетологів на X зробить споживачів платформи щасливішими, оскільки вони стикаються віч-на-віч із меншою кількістю реклами, додав Бабуні.
Яким платформам надають перевагу споживачі у 2024 році
У 2024 році споживачі більше віддають перевагу Amazon і TikTok. Зокрема, дослідження Kantar виявило, що реклама Amazon сприймається як більш релевантна та корисна, тоді як реклама TikTok сприймається як веселіша.
Водночас обидва бренди не входить до п'ятірки лідерів рейтингу маркетологів.
Однак Netflix, який Kantar вперше включив у дослідження як рекламну платформу, входить до першої п’ятірки як серед споживачів, так і серед маркетологів. Так, він перебуває у трійці лідерів за безпекою бренду серед маркетологів.
Також платформа YouTube зміцнила свою позицію як найкращий вибір для маркетологів.