Facebook Pixel

«Лисий із Бразерс» запрошує вступити до ТрО: як українські бійці зробили креативну мобілізаційну рекламу

«Лисий із Бразерс» запрошує вступити до ТрО: як українські бійці зробили креативну мобілізаційну рекламу

«Лисий із Бразерс» запрошує вступити до ТрО: як українські бійці зробили креативну мобілізаційну рекламу

68 батальйон 101 бригади продовжує активно залучати нових бійців та ефективно застосовує сучасні підходи для просування свого підрозділу.

На українських вулицях зараз часто зустрічаються мобілізаційні рекламні кампанії у вигляді білбордів, також буклети із закликами до приєднання до батальйону поширені у місцевих «АВС» та кафе Ужгорода, Перечина та Великого Березного.

Наші захисники активно використовують соціальні мережі для поширення інформації, включаючи креативні підходи, такі як використання зображень відомих особистостей, на зразок американського актора Джонні Сінса, відомого також як «Лисий із Бразерс».

«Лисий» часто висловлював свою підтримку України у конфлікті з рф і одного разу сфотографувався з українською актрисою Джозефіною Джексон, відомою своєю участю у фільмах для дорослих. На знімку «Лисий» був одягнений у футболку із зображенням тризубця.

Quote«Звичайно, не кожному це може сподобатися, і, безумовно, знайдуться ті, хто засудить такий метод привернення уваги для батальйону ТрО. Однак важливо розуміти, що наші бійці з 68 батальйону мають відмінне почуття гумору, а сам підрозділ є не просто спадщиною радянської епохи, а справжнім лідером у сферах реклами та внутрішніх відносин між солдатами! Приєднуйся до 68 батальйону 101 бригади та стань частиною своєї команди!» — написали у дописі до повідомлення.

Подякувати 🎉