Відеоагентство And Action спільно з благодійною ініціативою «Тиловики Азову» розробили анімаційний ролик під назвою «Тил підтягнувся». Він спрямований на мотивацію українців брати участь у третьому зборі «Тиловиків Азову» на РЕБи. У відео показано два, на перший погляд, різні світи: інтенсивні бойові дії на передовій та спокійне життя в українському місті. Проте їх поєднує важлива нитка — тисячі цивільних зборів, які підтримують військових.
Ідея створити відео для підтримки зборів «Тиловиків» з'явилася близько пів року тому. У той час ми усвідомили, що у обох команд є спільні цінності та довіра до того, що робить кожен із нас (»Тиловики» — збори, а action — відео).
Для створення відео була використана комбінація технік, що включає в основному покадрову анімацію та елементи моушн-дизайну.
«У цьому проєкті ми повністю довіряли нашим ідеям та пропозиціям, тому залишалося тільки придумати концепцію, яка б привернула увагу людей і спонукала їх підтримати «Тиловиків». Ми обговорювали, як важливо, щоб люди усвідомили, що навіть невеликі внески у твоєму колі спілкування мають велике значення Оскільки вони, об'єднуючись з іншими пожертвуваннями, допомагають «Тиловикам» збирати значні суми, зокрема на РЕБи, які захищають наших військових», — поділився Віталій Небельський, співзасновник та продюсер проєкту.
У відео глядачі спостерігають, як кожен маленький збір, що є умовною бульбашкою, збільшується з кожним новим донатом. Ці бульбашки поступово об'єднуються в одну величезну, що охоплює всю Україну (Львів, Київ, Одеса) і доходить до лінії фронту. Однак міхура не захищає наших військових, поки банка збору головного героя не досягне своєї мети. Як тільки мету виконано, міхур перетворюється на купол, який, подібно до РЕБів, на які збирають «Тиловики Азову», захищає військовослужбовців від ворожих дронів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Ключові інсайти та практики клієнтського досвіду на 17’CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE 26-27 вересня