Facebook Pixel

Реклама від ШІ погано сприймається покупцями

Реклама від ШІ погано сприймається покупцями

Реклама від ШІ погано сприймається покупцями

Реклама, згенерована штучним інтелектом, хоча й ефективна у зміцненні існуючих асоціацій з брендом, викликає у споживачів більш слабкий емоційний відгук. За даними дослідження американської маркетингової компанії NIQ, такий контент часто сприймається як «дратівливий», «нудний» або «заплутаний».

Основні висновки дослідження:

  1. Ідентифікація ШІ-контенту: Споживачі інтуїтивно розпізнають рекламу, створену ШІ, навіть без спеціальних підказок.
  2. Пам'ять та емоції: Реклама, згенерована штучним інтелектом, викликала слабшу активацію пам’яті в мозку у порівнянні з традиційною.
  3. Якість візуалів: Низька якість візуальних елементів, характерна для деяких ШІ-оголошень, часто відволікала увагу від основного повідомлення бренду.

Методи дослідження:

  • Учасники: 2000 людей переглядали серії оголошень різної якості.
  • Методи: 150 учасників проходили вимірювання мозкової активності за допомогою ЕЕГ; всі учасники залишали відгуки через опитування.

Коментарі експертів:

Quote«Бренди та агенції впроваджують інновації швидкими темпами, використовуючи створений штучним інтелектом контент у своїй рекламі. Їм потрібно бути обережними, оскільки наше дослідження показує, що споживачі досить чутливі. до автентичності рекламних матеріалів як на неявному (неусвідомленому), так і на явному (усвідомленому) рівнях, — прокоментував президент відділу стратегічної аналітики та аналізу NIQ Рамон Мельгарехо.
Quote«Нейронауковий підхід демонструє, як споживачі несвідомо реагують на створений ШІ контент, показуючи тонку межу між новаторством і викликом дискомфорту», — додала директорка із комунікацій NIQ Марта Сайхан-Боулз

Подякувати 🎉