Реклама, згенерована штучним інтелектом, хоча й ефективна у зміцненні існуючих асоціацій з брендом, викликає у споживачів більш слабкий емоційний відгук. За даними дослідження американської маркетингової компанії NIQ, такий контент часто сприймається як «дратівливий», «нудний» або «заплутаний».
Основні висновки дослідження:
- Ідентифікація ШІ-контенту: Споживачі інтуїтивно розпізнають рекламу, створену ШІ, навіть без спеціальних підказок.
- Пам'ять та емоції: Реклама, згенерована штучним інтелектом, викликала слабшу активацію пам’яті в мозку у порівнянні з традиційною.
- Якість візуалів: Низька якість візуальних елементів, характерна для деяких ШІ-оголошень, часто відволікала увагу від основного повідомлення бренду.
Методи дослідження:
- Учасники: 2000 людей переглядали серії оголошень різної якості.
- Методи: 150 учасників проходили вимірювання мозкової активності за допомогою ЕЕГ; всі учасники залишали відгуки через опитування.
Коментарі експертів:
«Бренди та агенції впроваджують інновації швидкими темпами, використовуючи створений штучним інтелектом контент у своїй рекламі. Їм потрібно бути обережними, оскільки наше дослідження показує, що споживачі досить чутливі. до автентичності рекламних матеріалів як на неявному (неусвідомленому), так і на явному (усвідомленому) рівнях, — прокоментував президент відділу стратегічної аналітики та аналізу NIQ Рамон Мельгарехо.
«Нейронауковий підхід демонструє, як споживачі несвідомо реагують на створений ШІ контент, показуючи тонку межу між новаторством і викликом дискомфорту», — додала директорка із комунікацій NIQ Марта Сайхан-Боулз
Підписуйтеся
Читайте також:

Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH