Більше ніж 30 представників великих компаній та агенцій поділилися власним досвідом про те, як долати комунікаційні перепони та мислити out of the box на PR Марафоні «Комунікації без кордонів» 30 жовтня у Києві, організованому онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR та бізнес/медіа холдингом ekonomika+.
Усіх учасників марафону та PR-спільноти зібрав інноваційний простір UNIT.City. А ведучою заходу стала Дарія Кудімова, ведуча ранкового шоу «Прокидайся!» на телеканалі «Ми-Україна+».
Марафон розпочався з панельної дискусії «Безпека та прозорість — як демаркувати кордони?» за участі Олени Семикіної, радниці Голови СБУ, Мар’яни Реви, директорки Департаменту комунікації Міністерства внутрішніх справ України, Дар’ї Черкашиної, CEO Havas PR Ukraine та експертки зі стратегічних комунікацій, Сабіни Абляєвої, директорки з інформаційної політики та стратегічних комунікацій АТ «Укрзалізниця», Олександра «Терена» Будько, ветерана російсько-української війни, громадського діяча, письменника, ведучого тревел-шоу на YouTube «Відвал ніг або All інклюзив». Модерувала дискусію Тетяна Снопко, керівниця медіахолдингу Media Council.
Олександра Гнатик, керівниця PR-напряму мережі магазинів EVA та EVA.UA, розповіла про зміну позиціонування корпоративної соціальної відповідальності EVA і вплив війни на неї.
Дмитро Самолюк, Head of Digital, телеканали «Ми-Україна» та «Ми-Україна+», поділився думками про те, чому диджитальникам «до лампочки» пресрелізи, а також розповів, як за три копійки можна збільшити впізнаваність медіа.
Як допомагати ветеранам повернутись до цивільного життя на прикладі проєкту «Жити назустріч» розповіла Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ.
Де межа між соціально відповідальним PR та експлуатацією теми війни в комунікаціях обговорили у рамках панельної дискусії Катерина Приймак, очільниця руху Veteranka, громадська діячка, ветеранка, бойова медикиня, Соломія Буй, PR-директорка Superhumans, Олександр Педан, телеведучий, громадський діяч, співзасновник ГО JuniorS та pedan|buro, Катерина Шпачук, PR-менеджерка БФК Gulliver, Катерина Гуленок, керівниця PR-департаменту «Брокард-Україна», Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR Energy Ukraine.
Як Райф трансформує бренд роботодавця поділилася Анастасія Левко, керівниця з розвитку бренду роботодавця Райффайзен Банк.
Аліна Смишляк-Борода, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech, Оксана Маличкович, співвласниця та керуюча партнерка агентства «ЕЛ.БІ.АЙ.», розповіли, чому «безпечні» KPI піарника мало відображають вплив на компанію.
Олександр Шевельов, який відповідає за стратегічні комунікації в ДТЕК, розповів про кейс «Битва за світло» та викликами, з якими стикнулась команда під час створення кампанії.
Олена Умеренко, керівниця департаменту соціальних проєктів Нової пошти, розповіла про організацію безбар’єрного марафону та про те, як привернути увагу до соціальної проблеми за допомогою спортивних заходів.
Ефективні PR-кампанії українських брендів у світі обговорили під час панельної дискусії Олена Плахова, директорка із управління репутацією та маркетингом групи компаній NOVA (Нова пошта), Віра Щербакова, Head of Comms at Ajax Systems, Артур Маліновський, Head of global PR&Communication «I’m Fine», Антон Єременко, Head of PR в Kachorovska, Марія Мороз, головна продюсерка художнього проєкту «I’m Fine» на Burning Man 2024.
На PR-марафоні також відбулося нагородження призерів конкурсу PR-кейсів від MMR. Дізнатися імена переможців можна за посиланням