Державна податкова служба майже повністю оцифрувала сервіси та послуги для бізнесу і фізосіб. Зокрема, вона додала назву функцій в «Електронний кабінет», які спрощують подання звітності.
Про це повідомила податкова на запит видання Speka.
«Електронний кабінет» ДПС: що він пропонує бізнесу
ДПС стверджує, що одним з пріоритетів її роботи є розвиток електронних сервісів для забезпечення взаємодії з бізнесом.

Як йдеться в листі, на цей час податкова оцифрувала майже 100% сервісів та послуг і вони функціонують безперервно — 24/7/365.
ДПС каже, що її найпопулярнішим електронним сервісом є «Електронний кабінет». Він пропонує бізнесу:
- доступ до даних реєстрів та особистої інформації;
- можливість подати звітність в електронному вигляді;
- сервіси для платників ПДВ, реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування, моніторинг ПН/РК, доступ до Єдиного реєстру податкових накладних, реєстрація ПН/РК до них;
- сервіси для платників акцизного податку;
- доступ до стану розрахунків із бюджетом, а також до інформації про реквізити рахунків для сплати податків, зборів та інших платежів та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування;
- отримання інформації про бізнес-партнера;
- сервіси для забезпечення комунікації платників податків із контролюючим органом.

Електронний кабінет. Фото: ДПС
Які ще електронні сервіси пропонує ДПС громадянам і бізнесу
Державна податкова служба також повідомила, що з початку 2025-го для громадян удосконалили електронний сервіс отримання інформації про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого податку та військового збору з Державного реєстру фізичних осіб. Зокрема, відтепер можна формувати та отримувати інформацію по місяцях.
Крім того, фізособи можуть скористатися мобільним застосунком «Моя податкова».
ДПС повідомила, що на її вебпорталі також розміщені електронні форми документів. А саме:
- заяви про об’єкти оподаткування (форма 20-ОПП);
- реєстрація/анулювання платників ПДВ;
- запити на витяги;
- довідки з реєстрів.
У листі йдеться: щоб спростити електронний обмін даними та забезпечити зручну інтеграцію з системами, які використовує бізнес, ДПС у відкритому доступі розмістила описи АРІ програмного інтерфейсу. Вони дають змогу реалізувати всю повноту функціоналу «Електронного кабінету».
Нагадаємо, у березні 2025 року Державна податкова служба пообіцяла менше блокувати податкових накладних, спростити процедуру реєстрації, підвищити ефективність автоматизованого моніторингу, мінімізувати адміністративний тиск. Для цього вона розробила 6 ключових змін.