Міжнародний аеропорт «Київ» ім. Ігоря Сікорського обслужив 2,6 млн пасажирів у 2019 році. Це на 6,9% менше, ніж у 2018 році, повідомляє пресслужба аеропорту.
У його конкурента показники значно вищі. Так, аеропорт «Бориспіль» за підсумками минулого року обслужив 15,3 млн клієнтів, пише avianews.com. Це на 21,1% перевищило результат 2018 року.
Міжнародними рейсами аеропорту «Київ» скористалися 2,6 млн, в той час як «Бориспіль» обслужив 14,2 млн пасажирів. На внутрішніх рейсах перший аеропорт обслужив 58,8 тис. пасажирів, а «Бориспіль» — майже 2 млн осіб.

Аеропорт «Бориспіль» також лідирує за зростанням кількості рейсів. Цей показник у нього збільшився на 14,2%, якщо порівняти з 2018 роком. Кількість рейсів загалом склала 110,6 тис. А ось в аеропорту «Київ» кількість рейсів зменшилася на 8,4% проти аналогічного періоду 2018 року. Загальна кількість рейсів на приліт і виліт склала 27,69 тис.
У грудні показники аеропорту «Київ» також йшли на спад. Зокрема, кількість обслугованих пасажирів склала 203,9 тис. осіб, що на 0,8% менше, ніж у грудні 2018 року. «Бориспіль» обслужив 1,5 млн пасажирів, що на 12,6% більше, ніж у грудні 2018 року.
За кількістю рейсів та за пасажиропотоком аеропорт Київ посідає друге місце в Україні після «Борисполя». Загалом київські аеропорти в 2019 році обслужили майже 18 млн пасажирів, в той час як всі аеропорти України обслужили 24,4 млн пасажирів. Це на 18,5% більше, ніж у 2018 році, свідчать дані Державної авіаційної служби.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!