Перезапуск бренду Ukraine Now, який відбувся нещодавно, фактично став відновленням його роботи, а не зміною бренду, повідомила прессекретарка президента Юлія Мендель, додавши, що робота над брендом держави впродовж року не проводилася через зміни в уряді, що призвели до ліквідації Міністерства інформаційної політики, яке й займалося розвитком бренду, а також через поширення COVID-19.
Новий логотип викликав різку критику користувачів соціальних мереж, які називали його «соромом» та іншими словами. Однак, на думку Мендель, зауваження у соціальних мережах є адекватною та правильною практикою щодо будь-якого продукту і завжди існують у суспільстві.

«Свого часу логотип Ukraine Now теж отримував критичні коментарі. У демократичному суспільстві кожен має право на власну думку та власний смак», — пояснила вона.
Мендель також зазначила, що в Офісі президента та уряді не змінюють розроблений бренд і використовують напрацювання попередньої влади задля промотування України у світі. Зокрема, під час перезапуску використовуються графічні елементи, створені попереднім урядом, заради впізнаваності країни, покращення іміджу України у світі, боротьби з дезінформацією тощо.
«На перезапуск бренду не було витрачено жодної копійки з державного бюджету. Ми щиро вдячні нашим міжнародним партнерам за допомогу у фінансуванні створення комунікаційного продукту та підтримку кампанії в соціальних мережах», — резюмувала Мендель.
Контекст. Раніше співробітники НАБУ провели обшук у приміщенні Міністерства інформаційної політики в рамках справи про тендер на 15 млн грн з просування бренду Ukraine NOW на телеканалі CNN. Тендер відбувся 2018 року.