Facebook Pixel

Nike опинилася перед загрозою зриву постачання взуття через зупинення фабрик

Фабрика Nike у В'єтнамі. Фото: snopes.com

Фабрика Nike у В'єтнамі. Фото: snopes.com

Один із провідних світових виробників спортивного одягу та взуття компанія Nike опинилася перед загрозою зриву постачання взуття. Причиною цього у звіті S&P Global Market Intelligence названо погіршення глобальної ситуації з COVID-19 і зупинення фабрик у В'єтнамі, повідомила CNBC.

Нещодавно два контрактні виробники Nike у В'єтнамі зупинили виробництво через спалах коронавірусу в регіоні. На них працюють 23 тис. осіб. У 2020 фінансовому році контрактні партнери Nike у В'єтнамі виробляли приблизно 50% усього взуття бренду.

Це може призвести до обмеженого вибору або повної недоступності низки товарів у найближчі місяці.

Telegram Logo

Бренди одягу, включно з Levi Strauss і H&M, стикаються з аналогічними проблемами в Бангладеш, де розміщено низку великих центрів із виробництва одягу.

Під час телеконференції з аналітиками після подання звітності в червні фінансовий директор Nike Метт Френд сказав, що компанія прогнозує затримки в ланцюжку постачань і вищі витрати на логістику, які збережуться впродовж більшої частини 2022 фінансового року. За його словами, попит з боку споживачів у багатьох випадках перевищував пропозицію.

Генеральний директор Brooks Running Джим Вебер повідомив CNBC, що його компанія перейшла на приблизно 80-денний цикл доставки, хоча раніше він займав лише 40 днів. «Немає жодних сумнівів у тому, що ланцюжок постачань у нашій галузі є натягнутим», — сказав він.

Виробництво взуття Nike здійснюється на 112 фабриках у 12 країнах, 49% взуття виготовляється у В'єтнамі, 23% — у КНР і 21% — в Індонезії. Пошиттям спортивного одягу для компанії займаються 334 фабрики в 36 країнах, 27% продукції припадає на КНР, 22% — на В'єтнам і 10% — на Таїланд. З 1972 року фінансування оптових закупівель Nike здійснюється за участю японської торгової компанії Sojitz Corporation of America.

Додатково. Німецький виробник спортивного одягу Adidas планує продати бренд Reebok, який став малоефективним через 15 років після придбання. Його купували для створення конкуренції Nike.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter Cmd + Enter Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини