Майже половина клієнтів ПриватБанку (45,1%), які отримали кешбек від держави за покупки товарів українського виробництва, витрачають ці кошти на поповнення мобільних рахунків. Близько 35,5% спрямовують кошти на оплату комунальних послуг, 7,8% – на інтернет, а понад 3% – на медичні послуги.
За даними банку, користувачі картки «Національний кешбек» Mastercard отримують додатковий кешбек у розмірі 10% за умови оплати комунальних послуг, мобільного зв’язку, транспорту або медичних послуг і підключення цієї пропозиції в програмі лояльності «Привіт» у «Приват24».
Станом натепер понад 400 тис. клієнтів ПриватБанку оформили цифрову картку «Національний кешбек» і отримали 20,5 млн грн кешбеку від держави.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також