Модна індустрія зробила важливий крок до інклюзивності: на Копенгагенському тижні моди на подіум вийшла модель із порушенням зору Люсі Едвардс, що стало історичним моментом. Про це пише Vogue.
Цей сміливий крок став можливим завдяки зусиллям стилістки Анни Кофоне, яка розробила платформу Hair and Care для підтримки людей із порушеннями зору у сфері моди та краси. Люсі Едвардс, знаменита своїми мотиваційними відео на TikTok, надихнула багато людей. Її участь у показі Sinéad O'Dwyer відкрила нові обрії для інклюзивності у світі моди.
Ганна Коффон, усвідомлюючи значущість моди для людей з порушеннями зору, заснувала Hair and Care у 2019 році на згадку про свого батька, який страждав на пігментний ретиніт. Вона наголошує, що мода та догляд за собою допомагали її батькові зберігати незалежність в умовах втрати зору. Ця концепція лягла в основу організації, яка з моменту свого створення провела понад 300 майстер-класів для жінок із різними ступенями порушення зору.
Люсі Едвардс, яка втратила зір у 17 років через рідкісну генетичну мутацію, стала послом брендів Pantene і Barbie і випустила мемуари під назвою «Сліпа, але незламана» (Blind, Not Broken), в яких ділиться своїм досвідом прийняття себе. Вона зустріла Анну Коффон на одному із майстер-класів Hair and Care у Лондоні. Після того, як Люсі побувала на показі Sinéad O'Dwyer під час Лондонського тижня моди, виникла ідея запросити її брати участь у подіумному шоу. Хоча перша спроба не вдалася, показ у Копенгагені став реальністю.
Під час підготовки до показу особливу увагу було приділено створенню безпечних та комфортних умов для Люсі. Також були організовані спеціальні тури для людей із порушеннями зору, які включали тактильне вивчення колекції та аудіоопису кожного образу. У цьому бренду допомогли Данська асоціація сліпих, а також були розроблені буклети із зразками тканин та аудіогідів, які гості могли слухати через навушники, надані Sony.