21 січня Netflix оголосив, що підвищить ціни на більшість своїх підписок у США та Канаді після того, як гігант потокового мовлення повідомив про 19 млн нових підписників в останньому кварталі 2024 року. Про це повідомляє CNN.
Стрибок у кількості підписників, найбільший за всю історію Netflix, збільшив кількість підписників гіганта до 302 млн у всьому світі, зміцнивши позиції компанії на першому місці в індустрії.
Останній успіх сервісу Netflix пов'язує з боксерським поєдинком Майка Тайсона і Джейка Пола в листопаді, який зібрав 108 мільйонів глядачів по всьому світу, що зробило його найпопулярнішою спортивною подією за всю історію. Пізніше Netflix організував дві різдвяні гри НФЛ, які в середньому дивилися 30 млн глядачів по всьому світу.

Підписка також була підтримана успіхом другого сезону «Гри в кальмара», найбільшої прем'єри платформи на сьогоднішній день, яка зібрала 68 млн переглядів за перший тиждень. Раніше цього місяця Netflix також додав прямі трансляції WWE «Raw» у понеділок ввечері.
Підвищення цін, оголошене у вівторок, призведе до того, що стандартна місячна підписка без реклами зросте з $15,49 до $17,99, тоді як стандартний акаунт з рекламою подорожчає на один долар до $7,99. Найдорожчий преміум-рівень, який включає в себе якість відео 4K, зросте на $2 до $24,99.
«Оскільки ми продовжуємо інвестувати в розробку програм і надавати нашим користувачам якість, ми будемо час від часу просити наших користувачів платити трохи більше, щоб ми могли реінвестувати для подальшого вдосконалення Netflix», — йдеться в листі компанії до інвесторів.
Підвищення цін є останнім для споживачів, оскільки потокові сервіси все більше збільшують щомісячні витрати і підштовхують підписників до дешевших планів з підтримкою реклами, щоб збільшити прибутковість. За останні роки ціни підвищували Disney, Max, Peacock, Apple та інші компанії. Netflix востаннє підвищував ціну на свій стандартний тарифний план у 2022 році.
У вівторок компанія повідомила, що минулого кварталу її виручка зросла на 16%, перевищивши $10 млрд вперше в історії, а операційний прибуток склав $2,3 млрд, що на 52% більше, ніж рік тому. Netflix також оголосив про викуп акцій на суму $15 млрд. Ця новина призвела до зростання акцій на 13% у вівторок у другій половині дня.
Під час зустрічі з інвесторами Тед Сарандос, співголовний виконавчий директор Netflix, підкреслив нещодавній успіх стрімінгового сервісу з прямими трансляціями спортивних подій.
«Навіть у дивовижному кварталі, коли у нас було три величезні події в прямому ефірі — у нас був неймовірний бій, дві гри НФЛ, у нас був один з наших найбільших серіалів у другому сезоні «Гри в кальмара», всі ці події були дуже успішними, і ми в захваті від них», — сказав Сарандос.
Він додав, що компанія продовжуватиме шукати можливості для подальшого зростання у сфері прямих трансляцій та спорту.
«Якби був шлях, на якому ми могли б дійсно змусити економіку працювати як для нас, так і для ліги, ми, безумовно, дослідили б його. Але зараз ми вважаємо, що бізнес прямих трансляцій — це те, де ми дійсно хочемо бути, і спорт є дуже важливою частиною цього бізнесу, але він є частиною цього розширення», — сказав Сарандос.
Вівторкова звітність знаменує собою останній раз, коли Netflix публічно звітуватиме про кількість платних підписників на щоквартальній основі. Замість цього компанія заявила, що почне публікувати двічі на рік «звіт про залучення» з оновленнями.
Зростання кількості платних підписок закріплює домінування Netflix на ринку стрімінгових сервісів. Останніми роками старі медіакомпанії вклали мільярди у запуск власних потокових сервісів, щоб конкурувати з Netflix, оскільки їхні традиційні кабельні та ефірні бізнеси занепадають.
Хоча деякі конкуренти, зокрема Disney та материнська компанія CNN Warner Bros. Discovery, нещодавно вперше вийшли на прибутковість у сфері стрімінгових послуг, вони намагаються зрівнятися з Netflix за ринковою часткою.
«Нам пощастило, що у нас немає таких відволікаючих чинників, як управління занепадаючими лінійними мережами, і завдяки нашій цілеспрямованості та постійним інвестиціям ми маємо хорошу відповідність продукту/ринку по всьому світу», — йдеться у звіті Netflix про прибутки.