Mister Cat пояснив розсилку образливих повідомлень своїм клієнтам

Фото: Mister Cat

Фото: Mister Cat

У ніч на 4 листопада ресторан Mister Cat розіслав багатьом своїм клієнтам, в яких був встановлений застосунок компанії, різні образливі повідомлення. Ті також почали публікувати в соціальних мережах їх зміст.

Повідомлення були наступного характеру:

  • «У***к , ти все ще купуєш у нас? Ну ти ло**ра »;
  • «Ми нас**ли тобі в піцу, тому що зарплату не платять уже третій місяць. Жри, у**д і не подавись».
photo-2020-11-04-18-42-52.jpg

Вимагаючи пояснень у Facebook-групі мережі і в різних Telegram-каналах, вони припустили, що за образливою розсилкою можуть стояти або зломщики, або незадоволені співробітники. Однак у Mister Cat все пояснили по-іншому.

Позиція Mister Cat із приводу образливих повідомлень клієнтам

У коментарі виданню MC.Today, мережа відзначила, що образливі повідомлення — це результат хакерської атаки. У компанії відзначили, що за добу мережа отримала дві атаки на застосунки, які стосуються бонусної системи і образливих повідомлень.

Telegram Logo

«Той факт, що атака проводилася в два етапи, каже, що вона була підготовлена, для чого потрібно належне технічне і фінансове забезпечення, так що ми виключаємо втручання кого-небудь із співробітників», — заявили в Mister Cat, додавши, що зараз працюють над зміцненням безпеки програми, перерахунком бонусних балів і розробкою програми компенсації.

У розділі Stories у Instagram мережа також вибачилася перед клієнтами, заявивши, що це технічний збій мобільного застосунку.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!
11.png

Контекст. 23 вересня сайти Національної поліції Львова, Рівного, Вінниці та Херсона, міської ради Вараш (Рівненська область) зазнали хакерської атаки. Зокрема, зловмисники поширили фейкові новини, які почали транслювати деякі українські ЗМІ.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини