Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

Коронакриза призвела до зростання очікувань українців від брендів – дослідження

Фото: УНИАН

Фото: УНИАН

Більше половини українців (56%) очікують від брендів практичності та реалістичності, допомоги в повсякденному житті. Про це свідчать дані дослідження Kantar online TRACK, проведеного компанією «Тейлор Нельсон Софрез Україна» (ТМ «Kantar Україна»).

Вони також вважають, що бренди повинні знижувати тривогу і намагатися зрозуміти, що турбує споживачів (36%), бути прикладом і направляти зміни (31%).

26% респондентів очікують, що бренди використовуватимуть свої знання для пояснення та інформування, 24% — що вони будуть атакувати кризу і демонструвати, як її подолати, 22% хочуть бачити бренди оптимістами з нетрадиційним мисленням.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!

Більшість українців вважають, що компанії повинні допомагати своїм споживачам знижками і акціями (64%), піклуватися про здоров'я своїх співробітників (63%).

Близько половини очікують від компаній забезпечення гнучкого графіка роботи (46%).

Порівняно з даними за вересень, зросла кількість тих, хто вважає, що компанії повинні:

Підписуйтесь на нас в Google News!
  • допомагати своїм споживачам знижками й акціями (64% проти 49%),
  • перенести все своє виробництво в Україну (30% проти 15%),
  • налагоджувати роботу кол-центрів для спілкування зі споживачами (24% проти 16%).

Лише 15% українців згодні з тим, що з початку пандемії бренди стали більше орієнтуватися на споживачів і їхні потреби.

П'ята частина (22%) назвали бренди, які з початку пандемії стали більше піклуватися про споживачів — в основному це продуктові магазини, поштові сервіси та служби доставки.

kantar-ochikuvannya-pid-chas-min.png

Опитування репрезентує міське населення України, яке користується інтернетом, у віці 18-55 років за статтю, віком, типом населеного пункту. Обсяг вибірки 1000 респондентів. Дата польових робіт: 17-28 лютого 2021.

Додатково. The Page розбиралося, скільки коштує спекти паску у домашніх умовах у 2021 році, і як змінювалися ціни на великодні кошики.

Подякувати 🎉

Коментарі

Всі новини