Facebook Pixel

Гарік Корогодський відмовився від бренду Dream Town. Тепер — Dream Yellow і Dream Berry

Власники ТРЦ Dream Town провели ребрендинг торговельних майданчиків із метою привернути нових і повернути старих відвідувачів, збільшити трафік і виторг орендарів.

Оновлення айдентики та зміна позиціонування проведені спільно з агентством Banda, повідомляє асоціація ритейлерів України.

Тепер колишній Dream Town 1, розташований між станціями метро «Оболонь» і «Мінська» в Києві, названий Dream Yellow і пофарбований в жовтий колір.

Telegram Logo

Dream Town 2, що між метро «Мінська» та «Героїв Дніпра», отримав ім'я Dream Berry і фіолетовий фасад.

В оновленій концепції ТРЦ зроблена ставка на зонування орендарів за інтересами. Є спортивний хаб, зона техніки та гаджетів, окремо згруповані магазини fast fashion і преміальних марок, товари для дітей тощо.

Це зроблено для того, щоб відвідувачеві ТРЦ не витрачати час на пересування від одного магазину до іншого: всі товари однієї групи розміщені поруч.

У процесі поновлення було вирішено прибрати безіменні кафе з атріумів, щоб звільнити простір і полегшити сприйняття ТРЦ покупцями. Нова концепція фуд-корту — один із основних напрямків ТРЦ. Тут будуть створені зони відпочинку з можливістю зарядити гаджети. Також ці зони використовуватимуть для заходів.

Однією з найсуттєвіших змін у ТРЦ було відкриття найбільшого в Україні магазину H&M: він розмістився на площі понад 3000 кв. м і зайняв увесь простір від вхідної групи до атріуму.

У Dream Town 2 відмовилися від позиціонування центру як майданчика для дітей та зони затишку. Тут вирішили розмістити fashion-бренди, для яких не вистачило вільних площ у першій частині комплексу. Також був закритий аквапарк на третьому поверсі та створений спортивний хаб загальною площею понад 22 тис. кв. м. Тепер тут працюють Sport Life, аутлет-магазини Sportmaster, Intersport, All Stars, Puma.

Контекст. Власники Dream Town почали масштабну реконструкцію навесні 2019 року. Про план оновити ТРЦ і змінити концепцію Гарік Корогодський уперше повідомив у квітні 2019 року.

У проєкт реконструкції планували вкласти близько $12 млн. Завершити повну реконструкцію об'єкта мали навесні 2020 року. Економічна криза порушила ці плани.

За прогнозами ребрендинг сприятиме підвищенню відвідуваності ТРЦ на 40%.

На початок 2020 року власники ТРЦ відійшли від управління, призначивши управителем Романа Ємця. Раніше він управляв ТРЦ «Рив'єра» в Одесі й активами групи Vertex United.

Коментарі

Всі новини