Facebook Pixel

Volkswagen CUPRA «під загрозою» через заплановані тарифи ЄС

Volkswagen CUPRA «під загрозою» через заплановані тарифи ЄС

Volkswagen CUPRA «під загрозою» через заплановані тарифи ЄС

Електромобіль, вироблений в Китаї і розроблений в Іспанії компанією Volkswagen під брендом CUPRA, буде «знищений», якщо Європейська комісія запровадить заплановані імпортні тарифи в розмірі 21,3% на цей автомобіль, заявив генеральний директор бренду в інтерв'ю агентству Reuters.

Підвищення ціни на Tavascan, повністю електричний позашляховик, що продається за ціною близько 52 тис. євро, щоб покрити витрати, не було можливим у нинішньому європейському економічному середовищі, сказав Вейн Гріффітс, який очолює бренди SEAT і CUPRA в рамках дочірньої компанії SEAT S.A., що входить до складу Volkswagen.

Переміщення виробництва в інше місце також не було можливим після того, як компанія вже інвестувала в нарощування потужностей на заводі Volkswagen в Аньхой, мажоритарному спільному підприємстві з китайською компанією JAC Automobile Group.

За словами Гріффітса, без прогнозованих продажів Tavascan компанія CUPRA не досягне встановлених ЄС цілей щодо скорочення викидів вуглекислого газу в наступному році, а отже, зіткнеться з великими штрафами, що змусить її скоротити виробництво з можливим впливом на зайнятість на своїй базі в Іспанії.

Quote«Це ставить під загрозу все фінансове майбутнє компанії. Ми мали намір захистити європейську автомобільну промисловість, але для нас це має протилежний ефект. Ми повинні знайти рішення», — сказав Гріффітс.

Антисубсидійні тарифи накладаються на стандартне 10% мито ЄС на імпорт автомобілів, що, за словами Єврокомісії, має на меті вирівняти умови гри і протидіяти тому, що вона називає несправедливими субсидіями. Пекін пригрозив у відповідь провести розслідування щодо імпорту з ЄС молочних продуктів, свинини і коньяку.

Інша тварина

Tavascan, як електричний Mini, спочатку потрапив під тариф у 38,1% у планах Брюсселя, що викликало протести з боку обох компаній.

Минулого місяця тариф на обидва автомобілі був знижений до 21,3%, щоб бути включеним до списку компаній, які співпрацювали з розслідуванням ЄС.

Водночас Брюссель знизив запропоноване мито для Tesla, яка має великий завод у Шанхаї, до 9%, що є найнижчим, після того, як американський виробник електромобілів попросив про власне узгоджене мито.

Китай агітує 27 країн-членів блоку відхилити запропоновані додаткові тарифи на голосуванні в жовтні.

Якщо мита будуть введені, CUPRA може вимагати свого власного мита, як це зробила Tesla. Розгляд триватиме до дев'яти місяців.

Гріффітс сказав, що CUPRA веде переговори з «різними рівнями» Комісії та урядами Німеччини та Іспанії, намагаючись переконати їх знизити або скасувати заплановані мита.

Представники компанії поїдуть з іспанською делегацією до Китаю через кілька тижнів, додав він.

Німецькі автовиробники, такі як Volkswagen, сильно вразливі до можливих контр-тарифів з боку Китаю на імпорт автомобілів з великими двигунами. На Китай припадає близько третини їхніх продажів. Хоча більшість автомобілів, що продаються в Китаї, виробляються на місці, багато топових моделей імпортуються.

За словами Гріффітса, кілька років тому компанія CUPRA вирішила виробляти Tavascan, свою другу повністю електричну модель, на новозбудованому заводі Volkswagen в китайському місті Аньхой як «одноразовий» продукт, щоб швидко вивести його на ринок, і завжди планувала, що наступник моделі буде вироблятися в Європі.

Quote«Ми не китайський бренд, який намагається заполонити європейський ринок. Наші автомобілі не для масового споживача. Автомобіль не є субсидованим продуктом. Ми — інша тварина. Це те, що ми намагаємося пояснити», — сказав він.
Подякувати 🎉