Facebook Pixel

Німеччина не продала більше третини велосипедів у 2023: чому слабшає світова велоіндустрія

Німеччина, яка має найбільший велоринок в Європі, не продала більше третини річного обсягу виробництва велосипедів – 1,45 млн одиниць. Це вдвічі перевищує звичайний рівень запасів. Чому велоіндустрія втрачає ентузіазм після сплеску у часи пандемії Covid-19, пише Financial Times.

Чому світова велоіндустрія слабшає після буму під час пандемії Covid-19

Під час пандемії Covid-19 люди по всьому світу звернулися до спорту та фізичних вправ, зокрема, до їзди на велосипедах, що значно збагатило велоіндустрію. Водночас зараз веловиробники та роздрібні торговці зменшують обсяги після ковідного буму.

Люди стали менше їздити на велосипедах після зняття карантинних обмежень, а також стали обережніше витрачати гроші через зростання вартості життя. Продажі звичайних та електровелосипедів у Європі у 2023-му впали на 8,9%, а виробництво та експорт – майже на 20%, свідчать дані конфедерації Європейської велосипедної індустрії (Conebi).

За даними Conebi, у 2023 році кількість робочих місць у велоіндустрії впала на 5,5%, а кількість експонентів на міжнародній виставці Eurobike у Франкфурті у липні 2024-го впала на 5%, до 1800.

Велоіндустрія втрачає через минулі обсяги виробництва, які значно зросли під час пандемії. Нові двоколісні з’явилися на ринку із затримкою в часі – вже тоді, коли попит почав зменшуватися. Це обтяжило галузь великою кількістю непроданих велосипедів і велокомплектів, через що продавці були змушені робити великі знижки.

Веловиробництво в Німеччині та Нідерландах скорочується, як і робочі місця. Нідерландська компанія Accell, що володіє низкою європейських виробників велосипедів, веде переговори з кредиторами щодо реструктуризації свого боргу на €1,2 млрд.

Водночас експерти у галузі кажуть, що внутрішньому ринку Нідерландів вже спостерігається відновлення, а ситуація з надлишком запасів має нормалізуватися на більшості місцевих ринків до кінця 2024 року.

Експерти також вважають, що велогалузь не зазначає занепаду попри нинішні невисокі показники, тому що люди й надалі будуть зацікавлені в їзді на велосипеді через користь для здоров’я та часто швидший час подорожі на короткі відстані, ніж на авто.

Quote«Люди так часто їздять на автомобілях, дальність яких менше 5 км. Давайте перетворимо їх на подорожі на велосипеді», – сказав Джошуа Хон, засновник тайванського виробника велосипедів Tern Bicycles.
Міжнародна щорічна веловиставка Eurobike у Франкфурті

Міжнародна щорічна веловиставка Eurobike у Франкфурті

Міжнародна щорічна веловиставка Eurobike у Франкфурті

Міжнародна щорічна веловиставка Eurobike у Франкфурті

Міжнародна щорічна веловиставка Eurobike у Франкфурті

Міжнародна щорічна веловиставка Eurobike у Франкфурті

Міжнародна щорічна веловиставка Eurobike у Франкфурті Thumb Міжнародна щорічна веловиставка Eurobike у Франкфурті Thumb Міжнародна щорічна веловиставка Eurobike у Франкфурті Thumb
Подякувати 🎉