Жителі столиці накопичили заборгованість за спожиту електроенергію на суму понад 450 млн грн. Попри постійні заклики підтримувати енергетику, особливо в умовах ворожих обстрілів, деякі споживачі свідомо не сплачують за світло.
З початку року в Києві 86,5 тис. клієнтів компанії YASNO не внесли жодного платежу. Постачальник регулярно нагадує про наявність заборгованості через Viber та SMS-повідомлення, проте якщо заборгованість не погашається, виникає необхідність у відключенні електропостачання.
«Відключення – це крайній захід, який YASNO застосовує по відношенню до боржника. Щоб його уникнути, ми постійно у різний спосіб інформуємо споживачів про несплачені рахунки та готові розглядати індивідуальні умови погашення заборгованості, якщо на це є вагомі причини. Проте є клієнти, які жодним чином не реагують на звернення та протягом кількох місяців не сплатили жодної гривні. Нерідко це фінансово спроможні клієнти, які починають вирішувати питання лише після повного знеструмлення помешкання», – сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
Важливо зазначити, що для відновлення електропостачання, крім погашення боргу, потрібно також оплатити послугу відключення та підключення. Вартість цих послуг може сягати 5-6 тис. грн залежно від технічних особливостей робіт, а термін відновлення електропостачання у місті становить до трьох робочих днів.
Для уникнення додаткових витрат та постійного забезпечення електричним струмом рахунки за електроенергію слід сплачувати щомісяця до 20 числа.
- через Особистий кабінет YASNO
- мобільний застосунок YASNO-mobile
- чатботи YASNO-online у viber та telegram
- на сайті YASNO через форми оплати за номером особового рахунку чи за адресою
- в інтернет-банкінгах
- у відділеннях банків чи «Укрпошти».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також