Facebook Pixel

В Україні стартує перша школа для майбутніх експортерів — як взяти участь

В Україні стартує перша школа для майбутніх експортерів — як взяти участь

В Україні стартує перша школа для майбутніх експортерів — як взяти участь

З 3 лютого в Україні стартує унікальна школа для експортерів. Учасники зможуть перейняти досвід провідних компаній, які експортують свою продукцію до SpaceX, Samsung, BMW та інших світових брендів.

Програма включає онлайн-лекції від провідних експертів та практичні заняття на виробництвах. Учасники навчаться аналізувати ринки, будувати міжнародні PR-кампанії, налаштовувати логістику та працювати на маркетплейсах.

Хто може стати студентом школи експортерів?

До участі запрошуються власники бізнесів, які вже мають досвід експорту, але зіткнулися з труднощами або ж здійснили успішний експорт в обмеженому масштабі і тепер прагнуть розширити свої можливості.

Як організовано навчання у школі експортерів?

Навчання складається з двох частин:

Онлайн-лекції провідних експертів у сфері експорту та виконання домашніх завдань.

Серед спікерів:

  • Юлія Павленко — ініціаторка E-Export School, директорка Департаменту міжнародних операцій Укрпошти;
  • Альона Возненко — колишня CEO аграрного маркетплейсу adam.ua, з 10-річним досвідом експорту до США, Великої Британії, Нідерландів та Німеччини;
  • Вікторія Тріфан — співзасновниця та голова правління торгового підприємства у Польщі Unique Product Sp. z o.o.;
  • Ірина Зеленіна — президентка ГС Українського експортного альянсу;
  • Андрій Ремізов — директор Офісу з розвитку підприємництва та експорту, представник Міністерства цифрової трансформації;
  • Ольга Селезньова — консультантка зі стратегічних комунікацій;
  • Марина Фарафонова — радниця з економічних питань ГО «Центр нових рішень», членкиня команди Export Consulting — Kyiv Team.

У цій частині студенти освоять:

  • розробку стратегії для популяризації свого продукту;
  • аналіз потенційних закордонних ринків;
  • пошук цільової аудиторії;
  • побудову міжнародної PR-комунікації;
  • організацію експортної логістики;
  • роботу на маркетплейсах Amazon, Etsy, eBay, Shopify.

Офлайн-частина передбачає відвідування успішних експортних підприємств Дніпра та Закарпаття. Учасники дізнаються про реальні механізми виходу на зовнішні ринки від власників і CEO компаній, серед яких:

  • Centravis — виробник безшовних нержавіючих труб, що експортує продукцію до 70 країн світу;
  • Interpipe — металургійний завод, що постачає труби та залізничні колеса на міжнародний ринок;
  • VELTA — одна з провідних компаній на ринку ільменіту;
  • Poster POS — розробник програмного забезпечення для закладів харчування у понад 18 000 точках по всьому світу;
  • SheMax — найбільший виробник пилозбірників для салонів краси з експортом до 36 країн;
  • Biosphere — лідер виробництва товарів для дому та гігієни в Східній Європі;
  • Gardens of the Dnipro — провідний експортер яблук до Європи, Азії та Близького Сходу;
  • Axor Industry — єдиний у Східній Європі виробник віконної фурнітури.

Також учасники зможуть дізнатися про досвід релокованих підприємств, що перетворюють Закарпаття на економічний центр розвитку.

Фінальний етап навчання:

Захист власної експортної стратегії. П’ятеро найкращих випускників отримають індивідуальний супровід для успішного виходу на закордонні ринки.

Найкращі п’ять випускників отримають персональний супровід для виходу на експорт. Анкети приймаються до 27 січня.

Подякувати 🎉