Facebook Pixel

ШІ в бізнесі: 4 з 5 компаній впровадять рішення на базі штучного інтелекту у найближчі півтора року

ШІ в бізнесі: 4 з 5 компаній впровадять рішення на базі штучного інтелекту у найближчі півтора роки

ШІ в бізнесі: 4 з 5 компаній впровадять рішення на базі штучного інтелекту у найближчі півтора роки

П’ятий щорічний звіт Microsoft Work Trend Index, який було підготовлено у партнерстві з LinkedIn, розкриває новий етап трансформації робочих процесів у світі. Згідно з дослідженням, світовий бізнес переживає народження нового типу компаній — компаній-лідерів. Ці організації активно використовують інтелектуальні технології на вимогу та створюють гнучкі команди, які складаються з людей та штучного інтелекту. Такий підхід дозволяє значно підвищити ефективність роботи і стимулювати інновації.

Звіт, який охоплює дані 31 000 професіоналів із 31 країни, а також інформацію з LinkedIn Economic Graph і трильйони агрегованих сигналів з Microsoft 365, демонструє, як штучний інтелект кардинально змінює парадигму продуктивності. Він більше не залежить від кількості співробітників чи їхнього рівня експертизи, адже стає доступним і легко масштабованим. В умовах економічного тиску організації змушені використовувати потенціал штучного інтелекту, щоб подолати розрив між зростаючими вимогами бізнесу та обмеженими людськими ресурсами.

Водночас, попри зростання впровадження штучного інтелекту, 80% співробітників і керівників повідомляють про нестачу часу та енергії для виконання зростаючих вимог. Крім того, відсутність фокусу та постійне відволікання через електронні листи, зустрічі та чати стають важливими проблемами для ефективної роботи.

Однак, компанії поступово відмовляються від традиційних ієрархічних структур на користь більш гнучких робочих процесів, що орієнтовані на результат. 46% керівників вже впровадили автоматизацію за допомогою агентів штучного інтелекту, особливо у таких сферах, як обслуговування клієнтів, маркетинг та розробка продуктів. Оскільки команди людей і агентів штучного інтелекту стають нормою, організаціям важливо знайти баланс між автоматизацією та людським контролем.

Звіт також підкреслює нову тенденцію — все більше професіоналів стають «менеджерами агентів», що керують інструментами штучного інтелекту для підвищення продуктивності. Керівники прогнозують, що в найближчі п’ять років команди будуть активно навчати та керувати агентами штучного інтелекту в рамках своїх обов'язків. Згідно з дослідженням, 79% керівників вірять, що штучний інтелект прискорить їхню кар'єру, однак лише 67% співробітників поділяють цей оптимізм, підкреслюючи важливість навчання і підвищення кваліфікації в умовах нових технологій.

Подякувати 🎉