У німецькому Нюрнберзі стартувала найбільша міжнародна виставка органічних продуктів BIOFACH 2024. Цьогоріч Україна представлена на заході двома національними павільйонами та колективним стендом. Ще 3 компанії презентують свою продукцію окремими експозиціями. Загалом експортний потенціал українського органічного сектору розкривають 38 компаній, що є найбільшою кількістю експонентів за всю історію участі України на BIOACH. Про це повідомляє Мінагрополітики.
«Важливо на міжнародному рівні посилювати присутність представників органічних українських експортерів та нарощувати впізнаваність органічного бренду України», — сказав заступник міністра аграрної політики та продовольства України Маркіян Дмитрасевич.
Цього року вперше на виставці BIOFACH відбулося представлення державного логотипу для органічної продукції на Національному павільйоні України та маркованої ним продукції.
У межах роботи національних експозицій України на BIOFACH 2024 експортери презентують такі органічні продукти (групи продуктів):
- зернові,
- крупи,
- борошно,
- овочі,
- фрукти,
- ягоди (сушені, сублімовані, заморожені),
- баштанні культури,
- бобові,
- гриби,
- горіхи,
- мед,
- олію,
- шоколад,
- соки,
- розчинні напої без кофеїну та цукру,
- ягідні пасти,
- дитяче харчування,
- снеки.
Україна також представлена у межах роботи Конгресу BIOFACH 2024, який у 2024 році проходить під гаслом «Їжа майбутнього: вплив жінок на стійкі системи харчування» та присвячений трансформаційній силі жінок в агропродовольчому секторі та їхній ролі у створенні більш сталого майбутнього для системи органічних харчових продуктів. Під час роботи Конгресу буде проведено захід за участі представниць українського бізнесу, державних та неурядових організацій, які поділяться досягненнями та викликами органічного сектору України в умовах війни.
