21 травня відбудеться онлайн-конференція Adsider LIVE.
Вісім годин інтенсивного занурення в діджитал-рекламу разом із Google, Twitter, Coca-Cola та іншими лідерами рекламної індустрії
21 травня українська компанія Admixer проведе Adsider LIVE, міжнародну онлайн-конференцію з програматик реклами. На учасників чекає 14 доповідей, панельні дискусії та онлайн-чат з фахівцями з усього світу.
Серед спікерів — adtech експерти з IAB Tech Lab, MoPub (Twitter), Coca-Cola, Google, AppsFlyer, Criteo та інших компаній-лідерів рекламної індустрії. Виступи транслюватимуть з Нью-Йорка, Лондона, Берліна, Дубліна, Києва, Мюнхена та інших міст.
Конференція буде проходити англійською мовою. Виступи спікерів будуть цікаві інтернет-маркетологам, рекламодавцям, брендам, менеджерам рекламних агенцій, онлайн-медіа, розробникам мобільних додатків та ігор, adtech компаніям та всім, хто працює з діджитал-рекламою.
Для всіх читачів діє знижка 20% з промокодом Adsider4ThePage.
Реєструйтесь на сайті конференції.
Головні теми онлайн-конференції Adsider LIVE:
- Як відключення cookie вплине на рекламодавців, рекламні агенції, паблішерів, рекламні мережі та adtech компанії?
- Які є альтернативи ідентифікації користувачів, коли не стане 3rd party cookie?
- Навіщо рекламодавцям, агенціям та паблішерам будувати власну Data Management Platform і як на цьому заробляти?
- Стратегія виживання для паблішерів: зміна бізнес моделі, must-have технології і тактичні рішення.
- Чому in-app реклама — головний тренд у світі
- Що потрібно знати для успішного запуску реклами в мобільних іграх?
- Програматик реклама для мобільних додатків
- Як використовувати AI в рекламі?
- Нова способи та стратегії монетизації мобільних додатків
- Кейси, аналітика, дискусії та онлайн-чат для всіх учасників.
Реєструйтесь на Adsider LIVE, щоб запускати ефективні рекламні кампанії онлайн.
Коментарі