Facebook Pixel
Русский военный корабль, иди нах*й.
Пожертвувати на армію
×

Коли всі вдома: як пандемія впливає на облаштування житла в 2021 році

Ігор Мегедь
Власник Das Haus Installation Studio
Фото: Jorono/Pixabay

Фото: Jorono/Pixabay

Коронакриза викликала справжню революцію в сприйнятті людьми базових цінностей. Змусила переглянути ставлення до власного житла.

У локдаун і карантин «вихідного дня» багато хто задумався про збільшення свого домашнього простору. Динаміка цін на нерухомість і зростання попиту на неї це підтверджує.

Відчуття, що мати власне житло надійно, закріплюється ще сильніше. Також рієлтори все частіше отримують запити на купівлю приватних будинків із великою прибудинковою територією.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!

Інша тенденція. З початку пандемії функціональні можливості будинку, де українці проводять більшу частину свого часу, помітно розширилися.

За останні дев'ять місяців до стандартної функції «будинок» додалися нові смисли: офіс, школа, місце для ігор, кінотеатр, спортзал, кафе, салон і ще багато різного.

Підписуйтесь на нас в Google News!

Водночас за час вимушеної самоізоляції, віддаленої роботи й очікування чергового локдауну багато «на власній шкурі» відчули, наскільки сумно виглядає їхнє житло: універсальні меблі та безликі товари для кухні, стандартний набір вітальні та спальні.

У нинішньому форматі «мультифункціонального дому» цього вже недостатньо. Пошук споживачами виходу із ситуації призвів до несподіваного рішення.

Останнім часом зріс попит на товари, які зможуть додати в оселі більше індивідуальності, емоцій та задоволення від постійного перебування в чотирьох стінах.

Коронавірус вплинув на споживчі смаки. Замість відпочинку на дорогих курортах сьогодні раніше заможні громадяни облаштовують свої оселі кінотеатрами та VR-симуляторами.

QuoteГоловний тренд 2021 року — облаштування зони розваг для одного або кількох членів сім'ї всередині будинків і квартир.

Незважаючи на загальну стурбованість, кризу та пандемію, люди намагатимуться отримувати позитивні емоції за допомогою техніки.

35% наших клієнтів за час карантину звернули свої смаки до більш стратегічних купівель.

Готовий побитися об заклад, що на найближчий рік саме особисті інтереси переважатимуть, коли українці купуватимуть нові категорії товарів для будинку. 2021 року люди продовжать вибирати товари, які принесуть їм задоволення від багаторазового використання. Комфортно сидячи в одному місці (вдома), вони хочуть водночас бути пов'язаними зі світом.

Буквально за останні кілька місяців збільшився попит на установку комплексної техніки, і не тільки аудіосистем (для поліпшення звуку, коли слухаєш улюблену музику), а й на великі комплекти: інтер'єрні та вуличні кінотеатри, окремі кімнати для домашніх геймерів і кіберспортсменов і VR симулятори для них. Це тільки деякі з трендів-2021.

Інтер'єрний кінотеатр

Все популярнішим стає тренд впровадження в своїх оселях спеціальної техніки для перегляду кіно в домашньому форматі. Із застосуванням спеціалізованої та професійної техніки.

Завдяки тому, що велика частина такого обладнання «зашита» в кімнаті, воно візуально «не краде» простір і не муляє очі.

Складність лише в тому, що, якщо готовий ремонт уже є в квартирі або будинку, його доведеться частково переробляти. Щоб не трощити стіни, є інший вихід.

Вуличний кінотеатр

Ще один топтренд 2021 року — вуличний кінотеатр для власників приватних будинків. Що може бути приємнішим за перегляд улюбленого фільму під відкритим небом із сім'єю або футбольного матчу з друзями на свіжому повітрі?

QuoteЛюди прагнуть абстрагуватися від рідних навіть вдома.

Завдяки сучасним технологіям та доступності обладнання, створити сьогодні вуличний кінотеатр у себе вдома або на дачі нескладно.

Хороший великий екран, вуличний проєктор, аудіоколонки та зручні садові меблі. І, звичайно ж, позитивні емоції від гарного кіно.

Штучні емоції

Зняти тривожність, симптоми гострого стресового розладу, травматичних хвилювань і навіть депресії, які пандемія активно провокує у людей, частково можна звичайним перемиканням уваги.

Наприклад, за допомогою реальної або віртуальної риболовлі. Популярності набирає VR-cимулятор риболовлі з гри Fishing planet.

Більшість людей несвідомо намагаються придбати такі речі, які дозволяють залишатися наодинці з самим собою. Однак насправді це «дзвіночок» про те, що люди прагнуть абстрагуватися від рідних навіть вдома.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора

Коментарі

Всі новини