Facebook Pixel

Класичні квиткові каси відходять у минуле: як купити автобусні квитки онлайн

Олександра Іцковська
Керівниця автобусного маркетплейсу BlaBlaCar

Ми більше не можемо уявити свого життя без мобільності, адже це швидкість, комфорт, незалежність від обставин. Разом із нашими потребами розвиваються й технології, а іноді й випереджають їх. В Україні інноваційні технологічні продукти вже друге десятиліття поспіль допомагають покращувати якість автобусних поїздок.

Наша компанія однією із перших почала змінювати онлайн-досвід пасажирів, тож добре відчула настрої, з якими вони приймали нові реалії. У 2019 році, коли BlaBlaCar відкрив можливість купувати автобусні квитки онлайн на сайті і в додатку, ми побачили не тільки позитивний емоційний спектр, але й іноді страх, недовіру, і навіть небажання втратити людину як «провідника» в організації поїздок. Зі схожими блоками, мабуть, стикалися всі сфери, де цифрові технології стали основним рушієм розвитку.

На що звертати увагу при купівлі квитків

Зараз багатьом із нас складно уявити втрату можливості купувати в інтернеті. Раніше, щоб спланувати поїздку, потрібно було завчасно, іноді за декілька днів приїхати в касу, вистояти чергу та купити квиток на автобус. А потім так само їхати повертати квиток, якщо плани змінилися. Це можливо й зараз, але навіщо? Сучасні онлайн-продукти дозволяють бути повністю технологічно самостійними тим українцям, які обирають автобус для подорожей.

Для того, щоб купівля автобусних квитків онлайн була вдалою, я раджу звертати увагу на декілька факторів:

1. Яка саме інформація про рейс розміщена на платформі з продажу квитків. Окрім необхідного мінімуму – деталі маршруту, дата, час і місце відправлення, час і місце прибуття, – зверніть також увагу на вартість квитка. Перевірте, чи немає додаткових прихованих зборів і впевніться, що початкова ціна при створенні замовлення дорівнює кінцевій вартості при розрахунку. Також можуть бути корисними додаткова інформація про перевізника, відгуки інших пасажирів чи рейтинг.

2. Чи є можливість обрати конкретне місце в автобусі. Особливо це буде цікаво тим, хто їде не сам або любить, наприклад, дивитися у вікно під час поїздки. Деякі перевізники можуть надавати цю опцію за доплату.

3. Що входить у вартість квитка. Деякі перевізники обмежують кількість багажу, який пасажири можуть взяти з собою у межах вартості квитка. Якщо плануєте брати декілька валіз або габаритний нестандартний багаж, на кшталт спортивного обладнання, музичних інструментів чи дитячого візка, краще додатково проконсультуватися з перевізником щодо умов перевезення.

4. Купуючи квиток, варто також звернути увагу на інформацію про комфорт в автобусі. Зараз більшість перевізників прагнуть забезпечувати конкурентну якість поїздки, тож все частіше обладнують автобуси безкоштовним wi-fi, розетками та іншими зручностями, а також можуть надавати додаткові послуги, як харчування під час пересадок.

5. Чи є в інформації про рейс правила перевезення тварин. Якщо ви плануєте поїздку з улюбленим песиком, котом чи іншою твариною, варто додатково проконсультуватися з перевізником, а також обов’язково дізнатися санітарні умови транспортування тварин, якщо ваша поїздка з перетином кордону.

6. Чи є можливість повернути квиток на тому ж сайті, де ви його купили. В більшості випадків правила повернення залежать від умов перевізника, тому на це варто звертати увагу при виборі квитка. На нашій платформі з правилами повернення пасажир може ознайомитись під час оформлення замовлення і в разі потреби зробити запит на повернення самостійно без зайвих зусиль. Важливо також звернути увагу на те, за скільки часу до відправлення автобуса перевізник може повернути 100% від вартості квитка. Чим ближче до відправлення, тим менший відсоток вартості повертається.

7. Чи є контакти служби підтримки. Вона буде корисною не лише якщо виникли проблеми під час купівлі/повернення квитка чи самої поїздки. З нашого досвіду, спеціалісти служби підтримки часто допомагають забронювати та оплатити квиток тим, хто це робить вперше і почувається розгубленим чи боїться помилитися. Розуміємо, що попри всю зручність і простоту нових технологій, іноді не вистачає саме живого спілкування. Ми прагнемо зробити сервіс якомога зрозумілішим, але готові «тримати за руку» при купівлі квитків, якщо ви цього потребуєте.

Замість післямови

Наостанок додам, що наявність на автобусному маркетплейсі відгуків корисна не лише для пасажирів, але й для самої платформи. Завдяки активності і небайдужості користувачів ми отримуємо головне – реальні відгуки та рейтинги від пасажирів, які обрали автобус для своїх подорожей. Це дозволяє контролювати якість пропозицій від перевізників і працювати над покращенням самої платформи, робити її зручнішою та простішою у користуванні. Тож, повернувшись із подорожі автобусом, розкажіть нам про свій досвід. Бажаю гарних поїздок!

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]