Мене бісить, що я не можу довіряти столичним сервісам таксі. Кожного разу, коли я замовляю машину, переживаю, чи буде водій адекватним, а авто — справним.
Влітку, повертаючись з роботи, я викликала таксі однієї зі служб, яка приймає замовлення по телефону. До мене під'їхав брудний автомобіль не комфорт-класу, як я замовляла, а якийсь дешевенький Lanos.
У салоні злегка тхнуло тютюновим димом. Тільки-но автомобіль рушив, я запитала у водія, чи не проти він скоротити шлях, і у відповідь почула таке:
«Ще розкажи мені тут, як я маю їхати», — агресивно відповів чоловік.
По приїзду додому я зателефонувала до диспетчерської, але дівчині по той бік слухавки було начхати на мою скаргу щодо агресії водія.
Зараз традиційними перевізниками задоволена лише половина клієнтів, тоді як 73% надають перевагу сервісам за застосунком.
А ще мене бісить у службах таксі «викачування» грошей з клієнта. Це діє так: замовляючи таксі, тебе заманюють мінімальним тарифом, але через 5 хвилин очікування тобі говорять:
«У вашому районі немає машини. Підіймаєте вартість замовлення?»
Ви погоджуєтеся, оскільки, поспішаючи, не хочете витрачати час ще на одну службу. Після підняття тарифу на 15-20 грн машина миттєво знаходиться.
В онлайн-сервісах таксі також можна натрапити на подібне хамство, але це рідкість. Оскільки при замовленні таксі застосунок показує фото водія, його оцінку за попереднє обслуговування та вартість поїздки, яка рідко змінюється.
Якщо щось вам не подобається, можна скасувати замовлення, а після невдалої поїздки поскаржитися чи навіть написати пост у Facebook, на який одразу відреагують.
- Читайте також: Курсові гойдалки: що відбувається з доларом
Після такого обслуговування я звела користування таксі до мінімуму, бо за мої ж гроші до мене так погано ставляться. А якщо і користуюся, то лише онлайн-сервісами.
Я така не одна. Згідно з даними Київського міжнародного інституту соціології, про поганий сервіс традиційних таксі говорять 36% жителів семи найбільших українських міст. Серед їхніх скарг не лише неввічливе обслуговування та довгий пошук автомобіля, а й брудні салони і навіть скасування поїздок без попередження.
Це б’є по службах таксі. Зараз традиційними перевізниками задоволена лише половина клієнтів, тоді як 73% надають перевагу сервісам за застосунком і навіть готові рекомендувати їх іншим.
Справа в тому, що користувачі онлайн-сервісів більш впевнені у безпеці поїздок з їхніми водіями, у справності їхніх автомобілів. Ще один аргумент — якісне обслуговування за помірну вартість послуг.
- Читайте також: Населення України та кадровий потенціал: виклик чи загроза?
Також більшість опитаних у рамках дослідження підтримують сьогоднішні умови роботи онлайн-сервісів в Україні. І лише 6% не згодні з цим. Така позиція — поганий знак для традиційних гравців ринку, бо вони програють боротьбу за ринок таксі обсягом 40-50 млрд грн.
Наразі на ринку таксі назріває реформа, тож звичайним таксі є над чим задуматися. Без змін вони приреченні на зникнення.