Топ-10 спортивних програм в Україні: гемблінг, риболовля, симулятори

Інфографіка: The Page

Інфографіка: The Page

The Page продовжує серію оглядів найпопулярніших мобільних застосунків серед українців під час карантину. Сьогодні ми розповімо про лідерів у категорії «спорт». Вони діляться на три основні напрямки. Перші — спортивні програми-помічники, наприклад, для фітнесу або трекери для бігу, велоспорту, боксу та інших видів спорту. Другі — це програми для ставок на спорт. Третій вид — це спортивні ігри, наприклад, симулятори перегонів.

Матеріали з серії


І до карантину, і зараз найпопулярнішим видом спорту в Україні (судячи з активності у рейтингах Google Рlay і App Store) є риболовля. Застосунок «Прогноз клювання», який дає прогноз погоди та клювання для понад 50 видів риб на 5 днів, входив до топ-10 маркету для Android до карантину (10 березня). До 5 травня цей застосунок увійшов до топ-10 найпопулярніших серед українців спортивних додатків для iPhone й очолив рейтинг спортивних застосунків для Android в Україні.

«Риболовля є одним з найпопулярніших способів проведення дозвілля в усьому світі. Саме тому програми з прогнозом клювання є настільки популярними, і їхня популярність, як і різноманітність, тільки зростатимуть. Зловити рибу — заповітна мета кожного виїзду на риболовлю, а із застосунком шанси на улов значно підвищуються. Цей застосунок може повідомити, яка риба буде активною, і рибак визначить, яке приладдя йому краще взяти на риболовлю. Наприклад, взяти спінінг, воблер і підготуватися до ловлі окуня, щуки, судака чи фідерне вудилище та прикорм і вирушити на ловлю білої риби», — говорить Олексій Пугач, експерт фідерного напрямку компанії Flagman.

Telegram Logo

До карантину дуже популярними також були програми, які показують результати футбольних матчів, аналітику ігор тощо. Це такі мобільні застосунки, як-то FlashScore, офіційний застосунок UEFA, «Футбол України», які входили до топ-10.

Відсутність футбольних матчів позначилася на популярності цих застосунків для смартфонів. До 5 травня з них у топ-10 App Store залишився тільки FlashScore.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

Також українці цікавилися боксом — до карантину (10 березня) популярною була програма UFC, а до 5 травня — особистий трекер для занять боксом.

Найпопулярніші азартні мобільні застосунки

Серед українців дуже популярними є застосунки для гемблінгу або лотерей. І хоча гемблінг в Україні заборонений, дозволені лотереї. Так, у топ-10 для iPhone половина застосунків — це програми для спортивних ставок. Це набагато більше, ніж в аналогічному рейтингу топ-10 для Android.

До топ-10 Apple Store входять такі мобільні застосунки, як-от: PariMatch, 1xBet, MelBet, «Фаворит», TradeInn, Gorilla — sports betting. У маркеті для iPhone у топ-10 спортивних програм в Україні 10 березня був «Фаворит Спорт», водночас 5 травня до топ-10 застосунків для гемблінгу для Android входив лише «Фаворит».

Головний редактор GaGadget Сергій Мітяєв пояснює це тим, що в iPhone платоспроможніша аудиторія. «На графік встановлень дуже сильно може впливати реклама застосунків. Логічно, що встановлення для iPhone є важливішими для розробників програми — там платоспроможніша аудиторія. Гроші в розробників таких застосунків завжди є, а в кризу вони могли ще більше активізуватися», — припускає Сергій Мітяєв.

У рейтингу App Store за час карантину позиції застосунків-лідерів — PariMatch, 1xBet, MelBet, «Фаворит» — практично не змінилися. Ірина Сергієнко, президент Української асоціації ігрової індустрії, каже, що навіть під час карантину гральний бізнес активно інвестує в рекламу й мобільні застосунки.

«Цей бізнес вимагає великих вкладень, і великі гравці багато вкладають у розширення бази клієнтів. Зокрема, вони активно рекламуються в інтернеті. Без мобільного застосунку в цьому бізнесі взагалі немає шансів на успіх», — говорить вона.

Керуючий партнер консалтингової групи E&C Анатолій Фроленков пов'язує різницю між учасниками топ-10 рейтингу Google Рlay і App Store з тим, що власники iPhone — це преміум-сегмент, на який розраховують лідери рейтингу.

«З початку карантину безліч реклами «Фаворита» можна побачити на всіх відеомайданчиках в інтернеті, також активно рекламували свої послуги й інші лідери топ-10 спортивних програм зі сфери гемблінгу», — пояснює він.

Друга причина — строк життя iPhone, який часто передається у спадок або перепродується і проходить через руки кількох власників. І не дуже багаті власники б/у iPhone захоплюються азартними іграми й також впливають на популярність застосунків у рейтингу.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини