Крихітні фігурки немовлят Sonny Angels і зелених бешкетних лисих істот Smiskis придумали в японській компанії з виробництва іграшок та товарів для життя Dreams Inc. Її президент Тору Соея хотів, щоб ляльки допомагали молодим жінкам знімати щоденний стрес. Ляльки крихітні, тому їх легко носити із собою для емоційної підтримки. Smiski також можна легко розмістити біля стін або полиць, як «таємничу фею, яка стежить за вами», згідно з її слоганом, у той час як Sonny Angels – це «маленькі бойфренди», пише Bloomberg. Хоча Dreams випускає цих ляльок у Японії з моменту свого заснування у 1996 році, Sonny Angels та Smiskis, які продаються за ціною від 10 до 12 доларів, почали захоплювати соціальні мережі у США та інших країнах у 2022 році. Продаж фігурок у США торік був у три-чотири рази вищим, ніж у 2022 році. За даними компанії, вони знову майже подвоїлися у першій половині цього року в порівнянні з тим же періодом минулого року, і аналогічні тенденції спостерігаються в інших країнах. Поповнені запаси Sonny Angels в онлайні розпродаються за лічені хвилини.
Sonny Angels потрапили на екрани американського телебачення у травні, коли у скетчі Saturday Night Live (SNL) з'явився персонаж, якого зіграла Дуа Ліпа, яка має величезну колекцію іграшок; Боуен Янг зіграв Sonny Angel. Компанія заявляє, що трафік на її веб-сайті наступного дня після виходу скетчу в ефір зріс у шість разів у порівнянні із середнім показником. Dreams отримала аналогічний сплеск уваги після того, як супермодель Белла Хадід опублікувала фотографію своїх Sonny Angels в інстаграмі минулого року.
Власники Sonny Angels та Smiskis висловлюють свою любов до персонажів за допомогою татуювань та нейл-арту, створюють для них одяг та відвідують зустрічі, щоб торгувати фігурками. Іграшки також можна знайти у таких магазинах, як Urban Outfitters. Рідкісні версії, такі як схожий на мишу персонаж на ім'я Robby Angel, перепродаються на японському онлайн-майданчику Mercari або eBay за сотні доларів.
Популярність цих персонажів – свідчення зміни сприйняття «милості» поза Японією та іншими азіатськими країнами. Еріка Канесака, доцент Університету Еморі, вважає, що соціальні мережі допомогли глобалізації «милий» культури, поряд з розвитком уявлень про те, що означає бути дорослим.
«Покоління Z та міленіали відкидають жорсткі очікування того, як має виглядати доросле життя, – каже Канесака. – Помістити Sonny Angel на свій робочий стіл – це один із способів сказати, що миловидність та дорослість можуть співіснувати, що вам не обов'язково бути дитиною, щоб насолоджуватися милими речами».
Упаковка Sonny Angels і Smiskis допомагає посилити їхню популярність у соціальних мережах, за словами Dreams. Не знаючи, що всередині, користувачі соціальних мереж розкривають так звані сліпі коробки і показують їхній вміст у відеороликах розпакування.
«Аспект лотереї, коли не знаєш, що отримаєш, дуже покоренний в TikTok», — говорить Хіроші Сукегава, менеджер відділу маркетингу в Dreams.
Dreams каже, що тепер отримує повідомлення від іноземних туристів майже щодня із питанням, де в Японії вони можуть купити фігурки, і деякі з них приходять до штаб-квартири компанії. Компанія збільшила кількість магазинів, що продають її продукцію в аеропортах чи популярних туристичних місцях.