Facebook Pixel

Spotify очікує перший за свої 18 років повний рік прибутковості та розраховує на ШІ

Spotify очікує перший повний рік прибутковості

Spotify очікує перший повний рік прибутковості

Шведська стрімінгова компанія Spotify заявила, що розраховує вийти на прибутковість за підсумками 2024 року, який стане першим прибутковим роком компанії з моменту її заснування 18 років тому.

Протягом багатьох років фондова біржа скептично ставилася до того, що бізнес Spotify виявиться настільки ж сильним, як і її споживчий продукт, але генеральний директор Деніел Ек заявив в інтерв'ю виданню Axios, що, на його думку, прибутковість — це нова норма для Spotify.

Шлях Spotify до прибутковості був довгим. Інвестиції компанії у нові продуктові напрями, особливо подкасти в епоху COVID, довго окупалися, що розчаровувало інвесторів.

Ек сказав, що в майбутньому Spotify буде дисциплінованіше ставитися до того, як витрачає гроші. «Не варто очікувати, що ми повернемось до поведінки 2021 року. Ми хочемо бути дуже винахідливими», — сказав він.

Квартальні прибутки та збитки Spotify

Квартальні прибутки та збитки Spotify

Наприклад: очікується, що нинішнє просування компанією аудіокниг не вплине на її витрати.

Spotify 12 листопада повідомила про рекордно високу валову маржу і валовий прибуток за третій квартал. Валова маржа досягла 31,1% та вперше перевищила 30%. Компанія раніше обіцяла інвесторам подолати цей рубіж у 2025 році. Валовий прибуток другий квартал поспіль перевищив €1 млрд, а операційний досяг рекордного максимуму в €454 млн за квартал.

Основні показники зростання компанії також перевершили очікування аналітиків. Щомісячне зростання активних користувачів прискорилося на 11% у річному обчисленні — до 640 млн. Кількість платних підписників підскочила на 12%, до 252 млн. Для порівняння, Netflix має 282 млн підписників по всьому світу.

Складний для компанії 2022-й став поворотним моментом для Spotify. Після того, як уповільнення зростання кількості підписників та конкуренція з боку таких сервісів, як Apple Music, задушили прибуток фірми, вона зробила рішучі зусилля щодо скорочення витрат, включаючи масові звільнення та урізання маркетингового бюджету. Також було підвищено ціни на платний преміум-план.

Рекордні прибутки починають приводити до значного зростання вільного грошового потоку, який, за словами Ека, використовуватиметься для стимулювання інвестицій у штучний інтелект.

«Ми не сидітимемо склавши руки, коли з'явиться така можливість, а підемо і скористаємося нею, щоб по-справжньому переосмислити, як Spotify може виглядати в епоху ШІ, – сказав Ек. – Все, що ми робимо, можна вдосконалити і зрештою створити за допомогою ШІ набагато привабливішу пропозицію для наших споживачів».

Ек додав, що його надихають способи, якими ШІ може вносити невеликі, поступові зміни в продукт, які можуть зробити платформу більш інтерактивною та зручною для користувача, наприклад, автоматизувати створення кращих плейлистів і пропонувати кращі рекомендації.

З початку цього року акції Spotify подорожчали на 123%.

Подякувати 🎉