Facebook Pixel

«Нова пошта» подала петицію про зменшення відповідальності за порушення прав споживачів

Автор
«Нова пошта» вважає багатомільйонний штраф несправедливим. Фото: Open Source

«Нова пошта» вважає багатомільйонний штраф несправедливим. Фото: Open Source

Компанія «Нова пошта» після скандалу з величезним штрафом від Держпродспоживслужби через порушення прав споживачів подала петицію на адресу Верховної Ради. У ній компанія закликала нардепів змінити закон про захист прав споживачів у бік більшого захисту прав підприємців.

Зміни, які пропонуються в петиції, на думку компанії, зведуть до нуля можливість маніпуляцій контролюючих органів щодо бізнесу.

«Нова пошта» запропонувала:

  • Чітко визначити поняття «створення перешкод у проведенні перевірки», щоб уникнути зловживань. Це повинна бути конкретна дія, за яку можуть покарати компанію.
  • Змінити метод розрахунку штрафів за порушення прав споживачів — вважати їх в неоподатковуваних мінімумах, а не у відсотку від реалізації.
  • Привести закон «Про захист прав споживачів» у відповідність до законів про державний нагляд — щоб не допускати примусового виконання незаконних рішень держорганів про санкції проти бізнесу.
Telegram Logo

Контекст. 8 липня громадськість України сколихнув скандал: Держпродспоживслужба після перевірок «Нової пошти» нарахувала компанії штрафів на 326 млн грн. Штрафували за порушення прав споживачів, перешкоджання перевірці, ненадання документів. «Нова пошта»,зі свого боку, не погодилася з розміром штрафу і пішла в суд.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter Cmd + Enter Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини