Найбожевільніші стартапи в Instagram, які «зайшли»

Фото: Facebook / Katherine Dey at Deviant Desserts

Фото: Facebook / Katherine Dey at Deviant Desserts

Конкуренція в Instagram, який входить у десятку найбільш популярних соцмереж у світі, зростає щохвилини. Адже якщо у 2013 році кількість активних користувачів було 90 мільйонів, то у 2018-му — 1 мільярд. У зв'язку з цим, новачкам все складніше почати бізнес на цій платформі і заманити клієнта.

Але якщо ви все ж вирішили цим зайнятися, вам слід вигадати щось незвичайне і захоплююче. Для того щоб просувати свій бізнес, потрібно докорінно відрізнятися від конкурентів.

The Page підготувало добірку унікальних та перспективних бізнес-ідей в Instagram, які об'єднує одне — вони ні на кого не схожі.

Telegram Logo

Deviant Desserts — незвичайна кондитерська, яку відкрила 33-х річна Кетрін Дей у Нью-Йорку. Вона почала випікати десерти п'ять років тому, коли вчилася в медичному коледжі. Першою її роботою був пень, покритий грибами. А зараз серед її шедеврів — людські органи, монстри і мертві тварини.

Дей закінчила школу дизайну, тому її десерти виглядають реалістично і навіть відштовхують зайвим натуралізмом. Проте її любов до анатомії, мистецтва та кулінарії дозволила їй відкрити успішний магазин Deviant Desserts.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!

Солодощі в ньому викликають сильний емоційний відгук у клієнтів – від обожнювання й любові до відторгнення й відрази. Сама Дей виданню Buzzfed заявила, що їй подобається, коли люди відчувають дві суперечливі речі одночасно.

Ціна найменшого десерту Deviant Desserts — близько $20.

Hangover Helpers — незвичайна австралійська клінінгова компанія, яка вирішила вирізнитися серед конкурентів, і тому, крім прибирання будинків після вечірок, пропонує послуги ліквідації похмілля і навіть сніданок у ліжко.

Hangover Helpers почала свою діяльність в австралійському Перті в 2015 році, через рік — у Мельбурні, а найближчим часом планує вийти на Сіднейський ринок. Заснувала компанію сімейна пара Джеймс і Хейлі Хукуей. Ця ідея прийшла їм в голову зовсім несподівано. Якось вранці вони лежали в ліжку після чергової пиятики, без сил і бажання прибирати кімнату. Саме тоді їх і відвідала думка про те, що добре було б, якби хтось допоміг їм прийти до тями та взяв на себе брудну роботу.

Стартовий капітал Hangover Helpers склав близько $25 тис. За 4 роки роботи вона подвоїла свій прибуток до $50 тис і стала проводити близько 150 чисток на рік.

Doob.vosk — український бренд, який випускає дерев'яні клатчі із зображенням книжкових обкладинок.

Історія бренду почалася з того, що його авторка Настя Воск у 2015 році пошила для своєї подруги перший клатч з обкладинкою твору Ніла Геймана і Аль Саррантоніо «Всі нові казки». Після цього вона розмістила фотографію своєї роботи в соцмережах і відразу ж отримала замовлення на 26 сумок від одного з Казахстанських магазинів. Після цього Воск вирішила, що на цьому можна робити бізнес.

Для створення клатчів використовуються дерев'яні основи з липи і берези, полотно з друком і фурнітура. Завдяки останньому сумку складно відрізнити від справжньої книги. Найбільшим попитом користуються обкладинки «Аліси в країні див» Льюїса Керрола, «Лоліти» Володимира Набокова, «Великий Гетсбі» Френсіса Скотта Фіцджеральда та «Маленький принц» Антуана де Сент-Екзюпері. Але ви можете замовити клатч з обкладинкою своєї улюбленої книги, аналогів якої не буде в усьому світі.

Вартість такої сумки залежить від розміру основи і варіантів фурнітури (з ланцюжком або без) і варіюється в межах 1,5-2,5 тис грн.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини