Facebook Pixel

Як запустити тендерну платформу за один день: кейс мережі магазинів «Файно маркет»

Автор
Фото надане партнером

Фото надане партнером

Що робити, коли бізнес стрімко розвивається і разом з цим зростають витрати? Компанії важливо в такі моменти вчасно впроваджувати рішення, які допомагають ефективно ними керувати. Директор департаменту інформаційних технологій Дмитро Сарваді, поділиться досвідом мережі магазинів «Файно маркет» у запуску платформи для управління закупівлями E-Tender та пояснить, чому компанія це зробила саме в період інтенсивного зростання.


«З розвитком компанії зростають і її витрати. Надзвичайно важливо вчасно впроваджувати рішення, які допомагають ефективно ними керувати»

Дмитро Сарваді

Дмитро Сарваді

Директор департаменту інформаційних технологій мережі магазинів “Файно маркет”

На посаді IT-директора я відповідаю не лише за технічні питання, але й за оптимізацію бізнес-процесів компанії. Навіть у важкі часи, коли ми зіткнулися з дуже складними умовами у 2022 році, нам вдалося досягти високих результатів. Мережа «Файно маркет» входить до ТОП-10 ритейлерів України за темпами відкриттів та кількістю торгових точок.


Компанія увійшла в рейтинг ТОП-50 найкращих роботодавців України у 2024 році за результатами дослідження Forbes Ukraine та онлайн-платформи з пошуку роботи robota.ua.


Компанія зайняла місце на висококонкурентному ринку, де вже працюють серйозні гравці. Звісно, що такий стрімкий розвиток забезпечив і значні витрати. Тому постало питання своєчасного впровадження рішень, які допомагають ефективно ними керувати. Це стосується і процесів закупівель, які мають прямий вплив на витратну частину бізнесу.

QuoteПитання не тільки в цифровізації закупівельних процесів, а й у забезпеченні їх прозорості

Ми розуміємо, що вибір правильного інструмента полягає не тільки в цифровізації процесів, особливо якщо йдеться про закупівельні. Наша мета – досягти абсолютної прозорості в управлінні ними, щоб ми могли точно оцінювати результати й приймати обґрунтовані рішення.

Перед впровадженням закупівельної платформи E-Tender я особисто почав розбиратися в тому, як проводяться закупівлі для мого департаменту. Мені важливо було зрозуміти, хто на ринку, які ціни й чому ми купуємо саме в цих постачальників. Тому дійшли висновку, що нам потрібно приділити увагу автоматизації для забезпечення налагодження прозорого процесу закупівлі товарів і послуг та відбору постачальників.

QuoteВпровадження відбулося надзвичайно швидко – першу закупівлю ми оголосили вже через день

Впровадження дійсно пройшло швидко. Для себе я пояснюю це тим, що робоча група E-Tender складається не тільки з експертів, які розуміють закупівельні процеси, а й з представників технічної команди, з якими мені легко взаємодіяти.

Насправді все було виконано за один день: нам створили кабінети із врахуванням оргструктури компанії, налаштували закупівельний процес та провели навчання. Першу закупівлю ми оголосили вже через день після знайомства.

Фото надане партнером

Фото надане партнером

QuoteРезультати перших торгів вразили. Постачальник, з яким довго велися прямі переговори, запропонував меншу ціну саме на платформі

Нашою пілотною процедурою стала закупівля ліцензій програмного забезпечення. Як тільки ми надали вимоги до закупівлі на платформі, одразу отримали зворотний зв'язок від персонального менеджера. Він порекомендував уточнити деякі моменти, щоб залучити більше постачальників.

Завдяки професійній підтримці менеджера і наявності активних баз постачальників на E-Tender прийшло понад 10 учасників, частина з яких мені була невідома. Переможець запропонував не просто меншу ціну серед всіх учасників тендеру, а і меншу від тієї, яка була вказана ним раніше, до оголошення закупівлі на платформі.

QuoteПеред масштабуванням автоматизації на всі закупівлі компанії ми вирішили опрацювати внутрішні процеси

Для того, щоб зробити ще ефективнішим використання платформи, ми вирішили паралельно покращити наші внутрішні процеси взаємодії між департаментами, напрацювати регламенти та політики, а також побудувати категорійні стратегії.

Наш досвід співпраці з Е-Тендер підтверджує, що можна швидко та ефективно запровадити рішення, яке не потребує великих фінансових витрат, але водночас розв'язує стратегічні завдання компанії. Хоча технології дозволили нам швидко рушити вперед, ми також зрозуміли, що маємо спочатку комплексно попрацювати над внутрішніми процесами.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉