Facebook Pixel

Bentley Flying Spur V8: детокс-версія W12

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Флагманські седани Bentley традиційно націлені на пасажира. Але поява драйверської модифікації «шпори» перевертає парадигму марки, пропонуючи власнику звільнити шофера й самому пересісти за кермо.

У 1985 році Bentley, такий же оплот британської консервативності, як вівсянка на сніданок і 5 o'clock tea перед вечерею, чимало здивував світ. У Крю розробили компактний (зрозуміло, за мірками бренду) спортседан із турбонаддувним V8 від флагманської моделі Mulsanne. Традиційно химерний слоган новинки попереджав власників, що «вам доведеться наймати шофера нового покоління». Хто мався на увазі? На рекламних макетах поруч із водійськими дверима позував професійний гонщик. Успіх нової концепції був такий, що навіть Motor Trend, що недолюблює «британських консерваторів», назвав седан «першим за десятиліття Bentley, що заслуговує на своє знамените ім’я». Минуло 35 років, і в Крю створили ще один драйверський седан із запозиченим турбованим V8.

Фото: Bentley

Фото: Bentley

Дауншифтинг поступово добрався і до вищих верств автомобільної атмосфери. У березні флагманський Mulsanne завершив свій 10-річний життєвий цикл, «поступившись дорогою молодим». Його місце посів Flying Spur, що стоїть у сімейній ієрархії акурат на сходинку нижче. Як це заведено у Bentley, титульна модель тут же отримала топовий 6-літровий W12 і всі новітні ноу-хау. Ось тільки «шпора, що летить», на відміну від Mulsanne, завжди позиціонувалася не як «автомобіль для пасажира», а саме навпаки. Спочатку передбачалося, що її власники проводитимуть часу за кермом не менше, ніж на задньому дивані. Тому керованості та розвесовці FS творці приділяли часу більше, ніж Mulsanne, якому належав найманий шофер. Адже маючи великі достоїнства, 12-циліндровий мотор важив аж надто багато, і непідготовленому водієві (читай — господареві) впоратися з дуже важкою «мордою» 5,5-метрового флагмана було непросто. Інша справа — 4-літровий V8, під який спочатку і розроблялася «шпора». Так, «вісімка» програє у віддачі (550 к.с. і 770 Нм проти 635 к.с. і 900 Нм), зате легше за W12 більш ніж на центнер. Крім того, вона компактніша, що дозволило конструкторам опустити найважчий агрегат автомобіля якомога нижче і присунути ближче до центру бази. Що обіцяє більш драйверський характер, зокрема завдяки кращим гальмівним характеристикам. І зводить нанівець і без того незначний програш у розгінній динаміці (-0,3 с) і максимальній швидкості (17 км / ч). Ба більше, за низьких навантажень (менше за 235 Нм і 3000 об/хв), наприклад у міському трафіку, електроніка за непотрібністю відключає половину циліндрів. Тобто «вісімка» економічніше (на 16%), що не так актуально для власників, як кращі значення екологічності та автономності — запас ходу збільшився з 640 до 700 км.

Telegram Logo
Фото: Bentley

Фото: Bentley

Попри багате базове оснащення список опцій Flying Spur V8 включає кілька корисних позицій. По-перше, зовсім не зайву за таких характеристик систему активного придушення крену. По-друге, повнокероване шасі за рахунок підрулення задніх коліс робить 5-метровий седан більш маневреним на паркувальних і стійким на не зовсім законних швидкостях. Першу сотню він розмінює за 4,1 секунди і перестає розганятися лише після досягнення 318 км/год — точнісінько як кабріолет Bentley Continental GTС. І помітно швидше за всіх своїх попередників, включно з літерним Flying Spur S. До речі, наступною моделлю лінійки буде саме «Еска» (травень 2021 р.), після чого дебютує гібридна модифікація (осінь 2021 р.)

Зовні відрізнити драйверську версію можна не тільки за відповідними бейджиками «V8», а й за кількома фірмовими акцентами: 20-дюймові зачернені диски особливого дизайну, накладки на бамперах і порогах, плюс по парі здвоєних патрубків округлої форми проти двох овалів.

У всьому іншому це той же розкішний і витончений Flying Spur V8, який виробник називає «найкращим в світі люксовим седаном класу Gran Tourismo». Що, з огляду на адаптивну пневматичну підвіску, яка згладжує нерівності української дійсності, недалеко від істини.

Спортседан уже доступний для замовлення в Україні, стартова ціна — від € 219 тис. Перші екземпляри прибудуть до нас на початку наступного року.

Фото: Bentley

Фото: Bentley


Коментарі

Всі новини