Facebook Pixel

Крос-компакт Mazda CX-50: народжений у США, потрібний в Україні

Mazda CX-50 – позашляхова альтернатива Mazda CX-5. Фото: Mazda

Mazda CX-50 – позашляхова альтернатива Mazda CX-5. Фото: Mazda

У хіросімського бренду одна з найлаконічніших і найзрозуміліших систем нумерації своїх автомобілів. Але в ковідному 2019-му до його струнких кросоверних рядів CX-3, CX-4, CX-5 і CX-9 додався «порушник конвенції» – міжкласовий паркетник CX-30 з вельми суперечливим позиціонуванням. Так, у США його цільовою аудиторією маркетологи обрали молодь, яка не встигла завести дітей. А ось у Європі та Японії – навпаки, «тридцятка» адресується міцним сім'янинам.

Mazda CX-50 першою з «мазд» отримала вбудований панорамний люк — для посилення зв'язку з природою. Фото: Mazda

Mazda CX-50 першою з «мазд» отримала вбудований панорамний люк — для посилення зв'язку з природою. Фото: Mazda

Позиціювання

Схожа історія і з неофітом. Він трохи більший за щойно модернізований бестселер марки CX-5 і водночас набагато більше «позашляховий». Що сьогодні в це поняття вкладають американські маркетологи одним їм відомо. Офіційно CX-50 адресуються «любителям вилазок на природу» і в описі раз у раз прослизали вирази «збільшений кліренс», «хороші можливості буксирування», «зручний багажник для підтримки активного відпочинку» і «пристосованість до різних умов руху».

Новинка покликана посилити позиції Mazda CX-5 у битві з Toyota RAV4, Honda CR-V, Nissan Qashqai та Hyundai Tucson за рахунок більш мужньої зовнішності, кращої прохідності й багатого оснащення.

Telegram Logo
У Mazda CX-50 незвичні для марки кольори оформлення салону та кузова. Контактним кольором обрано сіро-бежевий Zircon Sand. Фото: Mazda

У Mazda CX-50 незвичні для марки кольори оформлення салону та кузова. Контактним кольором обрано сіро-бежевий Zircon Sand. Фото: Mazda

Трансмісія

Але не варто вводити себе в оману – перед нами хрестоматійний кросовер, а не Hummer. Про це свідчить звичайна передньопривідна архітектура з поперечним розташуванням двигуна, як у Mazda 3, CX-30 та CX-5. Водночас уже в базовій комплектації є трансмісія i-Activ AWD із муфтою підключення задніх коліс. У парі з нею працює система вибору режимів їзди під різні типи покриття Mi-Drive, зокрема й буксирувальний. Вони змінюють чуйність акселератора та продуктивність підсилювача керма плюс переналаштовують систему векторизації Mazda G-Vectoring.

Mazda CX-50 має багатий позашляховий декор – від розвиненого обважування з чорного пластику до масивних рейлінгів для кріплення додаткового обладнання.

Інтер'єр Mazda CX-50 продовжив тренд відмови від фізичних кнопок-крутилок-тумблерів на користь віртуальних регулювань. Фото: Mazda

Інтер'єр Mazda CX-50 продовжив тренд відмови від фізичних кнопок-крутилок-тумблерів на користь віртуальних регулювань. Фото: Mazda

Силові агрегати

Поки що для кросовера заготовлено один-єдиний мотор — добре відома в Північній Америці рядна «четвірка» Skyactiv-G 2.5. Обидві її версії – атмосферна (190 к. с., 252 Нм) та турбонаддувна (253 к. с., 434 Нм) – агрегатуватимуться шестиступінчастим «автоматом». Вже наступного року моторна гама має розширитися за рахунок «тойотівських» гібридних силових агрегатів плюс винятково батарейної версії.

Виявляється, естетська філософія Kodo придатна не тільки для міських легковиків. За її допомогою дизайнери органічно поєднали «задньопривідні» пропорції Mazda CX-50 з брутальними деталюваннями на зразок потужних розширювачів колісних арок і бічних юбок з непофарбованого пластику.

Mazda CX-50 довше 4,55-метрової Mazda CX-5. Весь приріст припав на середню стійку й дістався колінам задніх пасажирів. Фото: Mazda

Mazda CX-50 довше 4,55-метрової Mazda CX-5. Весь приріст припав на середню стійку й дістався колінам задніх пасажирів. Фото: Mazda

Mazda CX-50 – той рідкісний випадок кросовера, коли рейлінги слугують не для посилення позашляхової его моделі, а за прямим призначенням – для перевезення вантажів і кріплення додаткового обладнання на даху. Для цього конструктори навіть посилили центральні стійки та дверні косяки.

Українські перспективи

Незважаючи на впізнавану корпоративну зовнішність, лише лінивий не звинуватив «маздівців» у копіюванні RAV4 та Corolla Cross. Так, вони справді схожі. Прихильники «теорії змов» отримали ще одне підтвердження своїх конспірологічних домислів, коли дізналися, де буде збиратися неофіт. Його випуск налагодять на спільному підприємстві Mazda Toyota Manufacturing у Хантсвіллі, що у штаті Алабама. У тому самому, де йде налагодження виробництва паркетника Toyota Corolla Cross. Там випускатимуться й більші послідовники «п'ятдесятки» — CX-70 і CX-90. Обидва будуть побудовані на новій «подовжній» платформі та оснащуватимуться 3-літровими «шістками».

Старт збірки CX-50 запланований на найближчий січень, а перші товарні зразки дилери в США та Канаді отримають у квітні. Офіційних планів експорту Mazda CX-50 до України, на жаль, немає. Але в будь-якому разі побачимо CX-50 — стараннями «сірих» дилерів.

Фотогалерея
Mazda CX-50. Фото: Mazda

Mazda CX-50. Фото: Mazda

Toyota Corolla Cross Фото: Toyota

Toyota Corolla Cross Фото: Toyota

Toyota RAV4. Фото: Toyota

Toyota RAV4. Фото: Toyota

Mazda CX-50. Фото: Mazda Thumb Toyota Corolla Cross Фото: Toyota Thumb Toyota RAV4. Фото: Toyota Thumb

Коментарі

Всі новини