Facebook Pixel

Перший електрокар Subaru виявився підретушованою тойотою

Електромобілі Subaru Solterra і Toyota bZ4X — близнюки-брати. Фото: Subaru

Електромобілі Subaru Solterra і Toyota bZ4X — близнюки-брати. Фото: Subaru

Друга порція офіційних тизерів, яку злив PR-відділ Subaru, явила світові і зовнішній вигляд, і внутрішнє оздоблення першої «електрички» бренду. Виявилося, що Solterra — не тільки технічний, але і стилістичний клон раніше представленої Toyota bZ4X. Різниця — в нюансах, які дали змогу надати EV-кросоверу звичного корпоративного вигляду Subaru: іншої графіки світлотехніки, перемальованої пластики бамперів і «обличчя».

А як чудово все починалося! 20 січня минулого року «плеяди» провели в Токіо брифінг для журналістів, розповівши про середньо- і довгострокові перспективи розвитку бренду. І показали повнорозмірний, нехай і безіменний, макет батарейного кроссовера. Ледь помітна схожість зі стилістикою Toyota і Lexus затерлася серед нагромадження власних цитат, запозичених у концептів серії Viziv (Adrenaline, Tourer і Performance). На жаль, на шляху до серійного виробництва Solterra втратила саме субарівскі цитати.

А ось у салоні відмінностей немає взагалі. Різниця буде лише в емблемах. Втім, такий і був початковий замисел: Subaru і Toyota чітко розмежували завдання. І за дизайн відповідала остання.

Telegram Logo

Інтер'єр першого електричного кросовера Subaru Solterra. Фото: Subaru

Інтер'єр першого електричного кросовера Subaru Solterra. Фото: Subaru

Основа кросовера — спроєктована під електромобільні запити модульна платформа з керуванням «по проводах» і сонячними батареями в даху для підзарядження основних акумуляторів. Але найцікавіша фішка цього «візка» — трансмісійна мультиархітектура. Жонглюючи уніфікованими модулями, можна зробити електрокар і передньо-, і задньо-, і повноприводним. Саме налаштування повноприводних повадок (а ще розроблення електромоторів) і стали головним внеском Subaru в створення компакт-кросовера.

Поки що точно відомо, що Solterra вже в базовій комплектації буде оснащена двома електромоторами (по одному на кожну вісь) і фірмовим симетричним повним приводом.

Разом із другою порцією тизерів «плеяди» оголосили й терміни виведення моделі на ринок, що збігаються з тойотівськими. У продаж паркетник надійде наступного літа, до того ж одразу на всіх основних ринках: у Японії, США, Китаї та Європі. А, значить, до нас добереться в кращому разі на початку 2023 року.

Головна відмінність Subaru Solterra від співплатформеника Toyota bZ4X — оптика. Фото: Subaru

Головна відмінність Subaru Solterra від співплатформеника Toyota bZ4X — оптика. Фото: Subaru

Коментарі

Всі новини