Facebook Pixel

Новітній Infiniti QX60 отримав «інтелігентну» трансмісію

Огляди авто

Новий Infiniti QX60: фото, характеристики та опції. Фото: Infiniti

Новий Infiniti QX60: фото, характеристики та опції. Фото: Infiniti


Українці познайомилися з цим кросовером рівно 10 років тому, тоді ще він мав ініціали JX. Два роки по тому, в рамках програми зміни ономастики, моделі змінили ім'я на QX60. І після легкого ретайлінга в 2015-му надовго про неї забули — друге покоління паркетника з'явилося тільки зараз.

Зовнішність семимісного кросовера не стала одкровенням — японці перевірили її на публіці рік тому за допомогою концепту QX60 Monograph. І все ж чим пильніше дивишся на кросовер, тим важче відірвати погляд — настільки багатим зробили дизайнери його внутрішній світ.

Telegram Logo

Здавалося б, усе ті ж стримані елегантні форми — все в характерному для Infiniti стилістичному ключі. Але вигини фар — немов складки кімоно, радіаторна решітка явно наслідує орігамі, а графіку передньої оптики дизайнери називають не інакше, як «клавішами цифрового піаніно». Ще одна стилістична перемога прекрасного над оптимізацією — біколорність. Вперше Infiniti може бути двоколірним — на замовлення дах можна пофарбувати в чорний.

Infiniti поступово відходить від традиційного luxary-позиціонування. Ось і стилістично кросовер тепер балансує на стику «благородного» мінімалізму загальної форми та найцікавіших дизайнерських ключів у плані елементів декору.

Відтепер Infiniti може бути двоколірним, із контрастним чорним дахом. Фото: Infiniti

Відтепер Infiniti може бути двоколірним, із контрастним чорним дахом. Фото: Infiniti

А ось під капотом особливих одкровень немає — все той же атмосферник із V6 3.5 VQ35DD, із яким «шістдесятка» і дебютувала. 2016-го він отримав безпосереднє уприскування і став видавати 299 к. с. замість початкових 268 к. с. І так само завмер у розвитку. Найпринциповіша зміна в плані «заліза» — зміна цілком справляється зі своїми обов'язками варіатора на АКП. Новітня 9-ступінчаста автоматична коробка передач від ZF має безліч цікавих технологій. Це зветься, кому що подобається: тут і «бездротовий» селектор Shift by Wire з підрульовими пелюстками, і активні опори для гасіння вібрацій.

Спочатку кросовер конструювався на передньопривідній D-платформі, але в Україну припливе, найімовірніше, тільки в повнопривідній версії і з трансмісією Intelligent All-Wheel Drive. Яка у нього тепер, як випливає з назви, не просто інтелектуальна, а й інтелігентна. Остання якість полягає в превентивному включенні задньої осі не тільки за пробуксовки передніх коліс, а й в ряді випадків заздалегідь. У разі чого електроніка може транслювати на корму до 50% тяги і буксирувати на 20% важчі причепи — до 2721 кг. Дорожній просвіт залишився без змін — 170 мм. Досить згадати легкову архітектуру шасі (попереду класичний MacPherson, ззаду — підвіска), яка також не змінилася.

12,3-дюймовий дисплей мультимедійної системи. Фото: Infiniti

12,3-дюймовий дисплей мультимедійної системи. Фото: Infiniti

На іншій чаші ваг — салон із повністю переглянутою ергономікою. З багатством його внутрішнього оздоблення може конкурувати тільки дуже щедре базове оснащення, що включає панорамний люк і 12,3-дюймовий дисплей панелі приладів. Інтер'єр оздоблений шпоном із відкритими порами та з утепленою напіваніліновою шкірою Saddle Brown. У кліматичної системи — сенсорні елементи управління. Фірмові сидіння Zero gravity, створені спільно з університетом Кейо, оптимізовані в частині розподілу навантаження. Фірмова риса QX60 — просторий трирядовий салон із багатими трансформаційними можливостями. І з опцією заміни центрального дивана на пару окремо розташованих «капітанських» крісел. Для зручності проникнення на гальорку середній ряд можна не просто зрушити вперед, а й відкинути його спинки, навіть якщо на них встановлені дитячі крісла.

Мультимедійна система Infiniti InTouch з точкою доступу Wi-Fi дозволяє підключати до семи пристроїв, для кожного з яких є персональний порт плюс станція бездротової зарядки смартфонів. Серед опцій — проекційний 10,8 дюймовий екран, аудіосистема Bose Performance з 17 динаміками і ще один 12,3-дюймовий дисплей — але на цей раз для мультимедійної системи.


Головна книга асистансів поповнилася комплексом помічників водія ProPilot Assist. Як і у випадку з аналогічною системою у Rolls-Royce, завдяки підказкам системи навігації з технологією Navi Link вона вміє підлаштовуватися під рельєф і дорожні нюанси. Наприклад, сповільнюватися перед закритими поворотами на гірській дорозі або виїздами з другорядної дороги на автобан. Плюс при русі в трафіку автоматично зупиняти машину та відновлювати рух через 30 с.

Хоча кросовер залишився плюс-мінус у своїх габаритах (колісна база як і раніше дорівнює 2901 мм), компонувальникам удалося збільшити місткість багажника. Так, при складеному третьому ряді його корисний об'єм збільшився з тисячі сто п'ятьдесят п'ять л до 1178 л. Зі свого боку, обсяг «підпільної» секції виріс майже вдвічі — з 23 л до 54 л і тепер туди можна заховати всю дрібноту.

У продажу в США і Канаді Infiniti QX60 другого покоління з'явиться в листопаді. Український імпортер поки що не готовий назвати точну дату виходу моделі, але вона точно буде на нашому ринку в 2022 році. Ближче до початку продажів стануть відомими і ціни.


https://thepage.ua/ua/test-drives/infiniti-q50-snobizm-zdorovoyi-lyudini

Фотогалерея
3.jpg
4.jpg
7.jpg
9.jpg
2.jpg
16.jpg
3.jpg Thumb 4.jpg Thumb 7.jpg Thumb 9.jpg Thumb 2.jpg Thumb 16.jpg Thumb

Коментарі

Вперше з серпня. Біткоїн обвалився нижче $40 тисяч Новини

Вперше з серпня. Біткоїн обвалився нижче $40 тисяч

Зеленський пообіцяв подвійне громадянство для українців, які живуть за кордоном. Але не для всіх Новини

Зеленський пообіцяв подвійне громадянство для українців, які живуть за кордоном. Але не для всіх

Дефіцит чипів зупиняє автозаводи та гальмує перехід на електромобілі Авто новини

Дефіцит чипів зупиняє автозаводи та гальмує перехід на електромобілі